Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع نمایندگان گلستان با انتقاد از عدم تحقق وعده‌های مسئولان گفت: با اینکه چندبار پروژه راه‌آهن گرگان- مشهد کلنگ‌زنی شده است و رئیس جمهور قول اجرای آن را در سال ۹۳ به مردم استان گلستان داده بود، اما هنوز خبری از اجرای آن نیست. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شهرام کوسه غراوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در استان گلستان طرح‎ها و پروژه‌های بزرگی وجود دارد که با گذشت چندین سال هنوز بلاتکلیف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وعده‌های رئیس جمهور در سفر سال 93 به گلستان اشاره کرد و گفت: راه‌آهن گرگان- مشهد یکی از قول‌های رئیس جمهور به مردم استان بود، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

نماینده مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سال گذشته مجمع نمایندگان از اعتباری که در اختیار داشت، به این پروژه اختصاص داد اما هنوز اقدامی از راه‌آهن ندیدیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال قبل حدود 40 میلیارد تومان برای این پروژه پیش‌بینی شده بود، گفت: از این بودجه حدود 4 میلیارد تومان آن برای شروع پروژه و تجهیز کارگاه تخصیص پیدا کرد که با حجم منابع مالی موردنیاز برای اجرای آن، بسیار اندک و ناچیز است.

غراوی با بیان اینکه همه دولت‌ها وعده احداث خط ریلی گرگان- مشهد را به مردم منطقه داده‌اند، یادآور شد: این پروژه در گذشته و امسال هم کلنگ‌زنی شد اما خبری از ریل نیست.

وی ادامه داد: این پروژه قرار بود از محل جذب فاینانس خارجی و همچنین مشارکت آستان قدس اجرایی شود که همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

نعمت الله حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در بندرگز متوقف شد.

او گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابجایی به گرگان هستند.

قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت:با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد