Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@11:21:46 GMT

بیمارستان 38 تختخوابی باخرز بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۳۶۶۸

بیمارستان 38 تختخوابی باخرز بهره برداری شد

این بیمارستان با مساحت 17 هزار مترمربع و هزینه 70 میلیارد ریال شامل بخشهای اورژانس، دیالز، رادیولوژی، زایشگاه و درمانگاه تخصصی است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: حدود یک سال پیش بخشهای دیالیز و اورژانس بیمارستان باخرز فعال شد و پس از اطمینان از فعالیت مستمر این مرکز درمانی و فعال شدن کادر درمانی آن امروز به طور رسمی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر شاپور بدیعی افزود: در این مدت متخصص داخلی در این مرکز خدمات ارائه می داد. به منظور گسترش خدمات به اهالی شیعه و سنی منطقه از امروز دو متخصص طب اورژانس نیز در بیمارستان باخرز مستقر شده و خدمت می کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم گفت: در طول فعالیت دولت تدبیر وامید هزار و 600 تخت به مجموع تختهای بیمارستانی در سطح استان خراسان رضوی افزوده شده است.
دکتر محمدرضا دارابی افزود: در سالهای اخیر فعالیتهای حوزه سلامت در قالب ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستانها و توسعه خدمات بهداشتی درمانی به عنوان اولویت دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.
وی به ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد با 320 تخت بستری و بیمارستان گلبهار اشاره و بیان کرد: با بهره برداری این پروژه ها می توان گفت افزایش تختهای بیمارستانی در این دوره در خراسان رضوی معادل 40 درصد تختهای بیمارستانی ایجاد شده از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال 1392 بوده است.
مرکز شهرستان 58 هزار نفری باخرز در فاصله 220 کیلومتری جنوب شرق مشهد است.
7494/3221/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان خراسان رضوی بهداشتی و درمانی بیمارستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی طب راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین