Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نساجی به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران معترض است.

طرفداری- مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به اظهارات رئیس کمیته داوران واکنش نشان داد.

و به گزارش سایت باشگاه نساجی مازندران، در پی اعتراف فریدون اصفهانیان در خصوص اشتباه فاحش کوپال ناظمی داور بازی سپاهان و نساجی مازندران، علی امیری گفت:

چه فایده؟ صد تا از این حرف ها و اعترافات یک امتیاز هم برای نساجی مازندران و هوادارانش نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا ۱۰ هفته هم کوپال ناظمی داور مسابقه را محروم کنند برای ما هیچ سودی ندارد چون مشابه همین اشتباهات در ۹ هفته گذشته رخ داده است.

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد:

به گواه تمام کارشناسان داوری در طول ۹ هفته گذشته انواع و اقسام اشتباهات داوری علیه نساجی مازندران رخ داده و حالا تازه آقای اصفهانیان یادش افتاده اعتراف کند؟! چرا آن روزی که گل های سالم نساجی در دیداربا تیم های پارس جنوبی و سایپا با اشتباه مسلم داوران مردود اعلام شد آقای اصفهانیان حرفی نزد؟ چرا از ایشان پنالتی ناحق فولاد خوزستان پس از شیرجه زدن مهاجم حریف سخنی نراند یا اینکه پنالتی اخراج مدافع تراکتورسازی در بازی با نساجی را نادیده گرفت؟  حالا چه شده که پس از ۹ هفته ناگهان احساس عذاب وجدان کردید؟

وی افزود:

متاسفانه آقایان نمی دانند یا خودشان را به آن راه می زنند که همین امتیازات دود شده و بر باد رفته ناشی ازاشتباهات داوران می تواند سرنوشت تیم های برای سقوط و بقا یا حتی قهرمانی را تعیین کند. این اعترافات به درد نساجی و هواداران مظلومش نمی خورد و مطمئن باشید شما و داورانی که حق این تیم مردمی را ناحق کردند حلال نخواهیم کرد. بحث من مختص به این بازی و سپاهان نیست.

امیری همچنین خاطر نشان کرد:

در پایان صحبتی هم با آقای تاج دارم. آقای تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال، دیگر صدای چند تیم و آه و فغان چندین و چند هزار هوادار مظلوم باید در بیاید که شما دست به کار شوید؟ شنیدیم رئیس کمیته داوران حتما باید عضو هیئت رئیسه فدراسیون باشد. اگر این موضوع صحت دارد چرا از نیروهای تازه نفس و با انگیزه ای همچون هدایت ممبینی که هم جوان تر و هم با انگیزه تر از اصفهانیان است در کمیته داوران استفاده نمی کنید؟ چرا تلاش نمی کنید با استفاده از مدیران مجرب و تحصیلکرده عدالت در فوتبال حاکم شده و اسباب دلسردی باشگاه های خصوصی و مالکان آن فراهم نشود؟ باور بفرمایید ما و هواداران نساجی دیگر هیچ امیدی به اصلاح داوری فوتبال ایران با رئیس فعلی نداریم. در ضمن همین جا هم اعلام می کنم اسناد و مدارک لازم برای اثبات مظلومیت نساجی را در اختیار داشته و حاضرم در کمیته انضباطی آن را ارائه بدهم.

مدیر عامل نساجی مازندران در پایان ضمن تشکر از رسانه های ورزشی کشور گفت:

هر چند متاسفانه برنامه نود پخش نشد و نساجی و هوادارانش به شدت از این مساله ناراحت شدند اما جا دارد تشکر خالصانه ای از تمام رسانه های ورزشی کشور داشته باشم که از ناداوری ها علیه نساجی نوشتند. چه بسا اگر حق طلبی و مطالب رسانه ها نبود آقای اصفهانیان به جای اعتراف به اشتباه از داورانی که علیه نساجی سوت زدند تشکر هم می کرد. علی ایحال از همه عزیزان رسانه ای تشکر کرده و امیدوارم کرکره برنامه نود هرگز پایین کشیده نشود چون تضعیف این برنامه پر مخاطب و مجری عادلش به ضرر فوتبال ایران تمام خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!