Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@21:28:40 GMT

شجاعت یک کارگردان مورد تحسین بازیگران قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۳۸۶۸

شجاعت یک کارگردان مورد تحسین بازیگران قرار گرفت

به گزارش وانانیوز،  فیلم سینمایی «ترومای سرخ» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اسماعیل میهن دوست دوشنبه ۳۰ مهرماه در پردیس چارسو با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به نمایش درآمد. در این اکران ویژه، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، محمدرضا هدایتی و نیما رییسی پس از صحبت‌هایی کوتاه در کنار مردم و عوامل فیلم به تماشای فیلم نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ستاره اسکندری با اشاره به اینکه ساختن فیلم‌هایی شبیه به «ترومای سرخ» فقط عشق می‌خواهد گفت: گروه‌هایی که فیلم‌هایی از این جنس بسازند بسیار کم‌اند. در شرایطی که سینما هر روز بیشتر به سمت تجاری شدن حرکت می‌کند جای خوشحالی است که هنوز سینمای متفاوتی وجود دارد که صرفا تجاری نیست.

این بازیگر ادامه داد: من به اسماعیل میهن دوست تبریک می‌گویم بابت کار ارزشمندی که انجام داده و در کارش سراغ بچه‌هایی رفته که مستعداند، تئاتر کار می‌کنند و بازی کردن را خوب بلدند.

او خطاب به جوانانی که در «ترومای سرخ» بازی کرده‌اند گفت: امیدوارم همین طور پرقدرت حضور داشته باشید تا همه با هم نگذاریم سینما فقط و فقط به سمت تجاری شدن برود و از رسالت اصلی اش دور شود. البته باید بدانید که راه سختی در پیش رو دارید.

مسعود کرامتی نیز در صحبت هایش به لزوم حمایت از سینمای مستقل اشاره کرد و گفت: نمی‌فهمم چرا فیلم به این خوبی نسبت به فیلم‌های دیگر مخاطب کمتری دارد. خوب است اگر این فیلم‌های دغدغه‌مند بیشتر دیده شوند.

کرامتی ادامه داد: همه جای نوع‌های مختلف فیلم وجود دارد و هر فیلمی تماشاچی خودش را دارد. فیلم هنری همیشه تاریخ بار فرهنگی سینما را بر دوش می‌کشد و قرار است فیلم‌های هنری یک قدم جلوتر باشند. اما این جنس فیلم متاسفانه در ایران به شدت مهجور است. همان طور که در تمام عرصه‌های دیگر کشور ما کار جدی و درست به نوعی محکوم به شکست است.

محمد رضا هدایتی نیز در تایید حرف‌های ستاره اسکندری و مسعود کرامتی بر حمایت از سینما و سینماگران مستقل تاکید کرد و گفت: امیدوارم اسماعیل میهن دوست با ساختن این فیلم در میان فیلم‌های تجاری پا پس نکشد و توبه نکند و هم چنان به فیلمسازی اش ادامه بدهد.

نیما رییسی نیز به عنوان آخرین مهمانی که به روی صحنه آمد گفت: مطمئنم که اسماعیل میهن دوست با کلی تجربه و اندوخته فیلم خوبی ساخته است و خوشحالم که به تماشای این فیلم آمده‌ام

فیلم سینمایی «ترومای سرخ» از چهارم مهر ماه در سینما‌های گروه هنر و تجربه به روی پرده رفته است.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران اکران سینما کارگردانان سینمای ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!