Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همزمان با برپايي مراسم افتتاحيه پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران و شانزدهمين جشنواره ملي روابط‌عمومي ايران، تنديس طلايي اين جشنواره به روابط‌عمومي بانک صادرات اعطا شد.
همزمان با برپايي مراسم افتتاحيه پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران و شانزدهمين جشنواره ملي روابط‌عمومي ايران، تنديس طلايي اين جشنواره به روابط‌عمومي بانک صادرات اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش فصل تجارت، هيات داوران اين جشنواره، به دليل اجراي «کمپين اعتماد» با موضوع «صميميت، صداقت، صيانت و صلابت» در حوزه خدمات متنوع اين بانک، روابط عمومي اين بانک را شايسته دريافت جايزه طلايي دانست.
بنا براين گزارش، در اين مراسم که از ١٠ روابط عمومي فعال، خلاق و مسئوليت‌پذير سازمان‌ها و شرکت‌هاي بزرگ کشور تجليل شد، روابط عمومي بانک صادرات ايران به عنوان تنها بانک خصوصي کشور مورد تقدير قرار گرفت.
بر اساس اين گزارش، اين بانک به مناسبت آغاز شصت و هفتمين سالروز تاسيسش به پاس سال‌ها اعتماد مردم ايران زمين، کمپين «اعتماد» را از طريق ابزارهاي ارتباطي و تبليغاتي مختلف به اجرا گذاشت که بازخوردهاي دريافتي حاکي از رضايت و خرسندي مخاطبان و جامعه هدف آن بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام «جلال اعتماد» از شهدای حادثه هنگ مرزی بانه، فردا با حضور مردم و مسوولان در شهر دزج قروه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز پانزدهم اردیبهشت پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع و خاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز شانزدهم اردیبهشت رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز شانزدهم اردیبهشت ماه در شهر دزج شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

کد خبر 750546

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد