Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش جویبار گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی نوعی تمرین دموکراسی است و منتخبان می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، نقش‌آفرینی موثر باشند. به گزارش بلاغ،اصغر ایزدپناه بعد از ظهر امروز در مراسم نمادین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدرسه شهید مطهری شهرستان جویبار اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی نماد پویایی و نشاط در مدرسه و زمینه‌ساز تربیت اجتماعی، تکریم شخصیت و برقراری روابط سالم بین دانش‌آموزان و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی شورای دانش‌آموزی را بهترین فرصت برای بیان مطالبات دانش‌آموزان دانست و افزود: انتخابات شورای دانش‌آموزی نوعی تمرین دموکراسی است و منتخبان می‌‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌‌ها، نقش‌آفرینی موثر باشند.

رئیس آموزش‌و‌پرورش جویبار با اشاره به اینکه امروز بیست‌و‌یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در این شهرستان برگزار می‌شود گفت: امسال انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۳۹ مدرسه دولتی و غیردولتی در شهرستان جویبار در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: نگاه ما به شورای دانش‌آموزی، نگاه مشارکتی و همکاری و همراهی است زیرا دانش‌آموزان امروز دارای خلاقیت و ایده‌های نو و کاربردی هستند و از نظرات و پیشنهادات آنان در برنامه‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در برخی از منتخبین شوراهای دانش‌آموزی توانمندی و پتاسیل‌های فراوانی نهفته است که با اعتماد به آنان و نقش‌آفرینی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

رئیس آموزش‌و‌پرورش جویبار در پایان ضمن گلایه از برخی مسئولین شهرستانی گفت: امروز در این مراسم انتظار داشتیم مدیران شهرستانی حضور داشته باشند ولی متأسفانه کسی حضور نداشت که بسیار گله‌مند هستم زیرا اگر جامعه موفق و سالم می‌خواهیم باید به همین دانش‌آموزان که مدیران، پدران و مادران آینده کشور هستند، توجه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو

دریافت 926 KB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس ستاد ثبت‌نام آموزش‌وپرورش گفت: ثبت‌نام یک میلیون و ۷۰۰ هزار کلاس‌اولی با داشتن برگه سنجش سلامت انجام خواهد شد. در این مرحله ثبت‌نام اتباع انجام نمی‌شود.

کد خبر 850277 منبع: فارس برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • ایستگاه قانون، گامی در راستای افزایش دانش حقوقی دانش‌آموزان
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند