Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:17:41 GMT

پذیرایی امام جمعه تبریز از زائران اربعین +فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۴۴۴۶

پذیرایی امام جمعه تبریز از زائران اربعین +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین یکی از با فضیلت ترین کارها در این ایام به حساب می آید. در این ایام هر فرد در حد توان خود و بدون در نظر گرفتن جایگاه تخصصی و توانایی اصلی خود  تلاش ‌می‌کند تا هرطور که شده به زائران امام حسین(ع)خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، یکم آبان ماه با حضور در مرز شلمچه از موکب شباب علی‌اکبر تبریز مستقر در سمت عراق بازدید و با خادمان موکب دیدار کردند.

به تازگی ویدئویی از قسمتی از بازدید امام جمعه تبریز از  موکب شباب علی‌اکبر تبریز در فضای مجازی منتشر شده است که در آن، در حال پذیرایی از زائران اربعین است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش تجلیل از خادمین موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر که با حضور خادمین موکب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: تفکر و مکتب حسینی توسط امام خمینی (ره) با آمدن انقلاب اسلامی احیا شد و تبلور دیگری در جهان اسلام پیدا کرد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر مکتب امام حسین را مکتبی برای دفاع از دین خدا دانست و اظهار کرد: تمامی اقداماتی که در انقلاب اسلامی بر مبنای دین خدا انجام شده همگی با استفاده از ویژگی‌های حماسه حسینی است.

وی در پایان با بیان اینکه اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد تصریح کرد: قدرت امت اسلامی تماماً نشأت گرفته از ویژگی‌های مکتب امام حسین علیه‌السلام است.

مسئول موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های نهادها و دستگاه‌های مختلف در این استان گفت: موکب عشاق الحسین علیه‌السلام توانست با پیگیری‌های سپاه استان بوشهر در شهر نجف اشرف مستقر و به زائرین اربعین حسینی خدمات مختلف ارائه دهد.

سلیمانی با بیان اینکه این موکب به مدت ۱۳ روز در شهر نجف اشرف مستقر بود تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته تلاش می‌کنیم در اربعین حسینی به بهترین شکل در این موکب خدمات مختلفی را در نجف اشرف به زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام ارائه دهیم.

کد خبر 6078495

دیگر خبرها

  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • تجلیل از خادمان سی شب سی افطاری روستای کذاب
  • بازدید ۳۱۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳