Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@08:03:27 GMT

شلیک مرگبار به یک پلیس جلوی دادگاه هیرمند!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۴۴۹۵

حوادث رکنا: فرماندار هیرمند گفت: مامور نیروی انتظامی که بر اثر تیراندازی امروزدر مقابل دادگاه این شهرستان زخمی شده بود در بیمارستان به شهادت رسید.

محمدعلی پیری فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان مرزی هیرمند گفت: مرتضی میری مامور نیروی انتظامی که بر اثر تیراندازی امروز در مقابل دادگاه این شهرستان زخمی شده بود در بیمارستان به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در تیراندازی صبح امروز مقابل دادگاه یک نفر از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه کیخا در شهرستان هیرمند از ناحیه پهلو و یک نفر از مراجعه کنندگاه از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

فرماندار هیرمند تصریح کرد: ۲ نفر از عوامل تیراندازی دستگیر و هفت نفر دیگر متواری هستند که تلاش برای دستگیری این افراد ادامه دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سکوت اردوغان در قتل خاشقجی شکست / باید بالاترین رده در قتل مشخص شود! احمد پاسدارکیست؟ / او بازار موبایل را آشفته کرد! + جزییات تکاندهنده هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم فحاشی آقای معروف رسانه ای شد+عکس همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! نفیسه روشن داغدار شد+ عکس فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد محمدرضا گلزار بخاطر وام نجومی شکایت می‌کند تصاویر دیده نشده از نوجوانی احمدی نژاد، لاریجانی ، قالیباف و رفسنجانی این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث تیراندازی فرماندار نیروی انتظامی دادگاه شهادت عکس فیلم اینستاگرام قتل دختر ایران ایرانی سرقت شهرستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان