Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین رئیس پلیس امنیت اخلاقی فاتب تهران بزرگ، خبر ممنوع الفعالیت بودن چند تن از بازیگران زن سینمای کشور را تکذیب کرد.

پرستو صالحی و باران کوثری ممنوع الفعالیت نیستندسرهنگ‌ علی نوروزی جانشین رئیس پلیس Police امنیت اخلاقی فاتب تهران بزرگ درباره فیلم منتشر شده در صفحه اینستاگرام Instagram پرستو صالحی مبنی بر ممنوع الکار بودن وی و باران کوثری و سه بازیگر Actor زن سینمای کشور، اظهار کرد: خبر ممنوع الفعالیت شدن چند تن از زنان بازیگر کشور توسط پلیس امنیت و اخلاقی تهران بزرگ کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرمشکلی در رابطه با ممنوع الفعالیت بودن خانم صالحی و کوثری و دیگر بازیگر‌ان زن وجود دارد، آن‌ها با مراجعه به ستاد پلیس امنیت و اخلاقی فاتب تهران بزرگ می‌توانند موضوع را پیگیری کنند تا مشکل حل شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سکوت اردوغان در قتل خاشقجی شکست / باید بالاترین رده در قتل مشخص شود! احمد پاسدارکیست؟ / او بازار موبایل را آشفته کرد! + جزییات تکاندهنده هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم فحاشی آقای معروف رسانه ای شد+عکس همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! نفیسه روشن داغدار شد+ عکس فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد محمدرضا گلزار بخاطر وام نجومی شکایت می‌کند تصاویر دیده نشده از نوجوانی احمدی نژاد، لاریجانی ، قالیباف و رفسنجانی آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس وصیتنامه عمه ثروتمند وسوسه شومی داشت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه باران کوثری پلیس Police فیلم اینستاگرام Instagram بازیگر Actor باران کوثری زن پلیس امنیت پرستو صالحی امنیت عکس فیلم اینستاگرام قتل دختر ایران ایرانی سرقت شهرستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زورگیر خبر داد که در خیابان فرشته و محله الهیه تهران تردد می‌کردند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا گشت‌های هدفمند پلیس آغاز شد و مدتی بعد تیم گشتی، سارقان موتورسیکلت‌سوار را حین سرقت مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. ۲ سارق نیز به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان بدون توجه به فرمان ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه دادند، گفـت: در ادامه ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند، اما سارقان همچنان بدون توجه به پلیس به فرار خود ادامه دادند، تا اینکه ماموران اقدام به شلیک به لاستیک موتورسیکلت کرده و هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ضرونی با اشاره به انجام بازرسی از دو سارق دستگیرشده گفت: ماموران در بررسی اولیه از متهمان ۳ دستگاه گوشی آیفون سرقتی و یک قبضه قمه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اشیای قیمتی خصوصا تلفن همراه در محدوده فرشته و الهیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تحقیقات در این خصوص برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد. تاکنون ۴ شاکی به مقر انتظامی مراجعه و ۲ سارق را شناسایی کرده‌اند.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات و رسیدگی به جرم به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس