Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:01:58 GMT

فرمانده سپاه قدس گیلان از موکب‌های مرزی آستارا بازدید کرد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۴۷۳۵

فرمانده سپاه قدس گیلان از موکب‌های مرزی آستارا بازدید کرد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان از موکب‌های حسینی شهرستان مرزی آستارا بازدید کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز از موکب‌های حسینی شهرستان مرزی آستارا بازدید کرد.

سردار محمد عبدالله‌پور با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه قدس گیلان با همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تمام وجود در راستای میزبانی مطلوب از زائرین خارجی تمام امکانات لازم را برای این عزیزان فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدرانی از نیروهای انتظامی مرزبانی و سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) در برقراری نظم و امنیت برای زائرین خارجی افزود: در حوزه پشتیبانی و خدمات از طریق کمک‌های مردمی و خیرین، زمینه‌های خوبی برای استقبال از زائرین عزیز فراهم شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه ریزی‌های جهت برگشت زائرین خارجی از مرز آستارا تصریح کرد: در امام‌زاده هاشم آستارا و همچنین لوشان دو موکب پیش بینی شده است که در هنگام بازگشت این زائرین از آنان پذیرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوستی و مودت ملت‌ها زیر سایه سالار و سرور شهیدان در این ایام قابل مشاهده است خاطرنشان کرد: همه آزادیخواهان جهان از کشورهای مختلف حول محور امام حسین(ع) راهی دیار عشق شده‌اند که قابل وصف نیست.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه علیه ایران اسلامی در ایام اربعین حسینی افزود: به حول قوه الهی و با وحدت و همدلی مردم و مسئولین نظام اسلامی، امسال ورود زائرین خارجی به کشور از مرز آستارا نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

وی با تاکید بر اینکه ملت غیور ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان گیلان در این ایام نشان دادند که هیچ وقت تسلیم فشارهای دشمنان نمی‌شوند اظهار داشت: مردم دین‌دار و ولایتمدار ایران اسلامی با این حرکت بزرگ انقلابی و میزبانی از زائرین خارجی ثابت کردند که پاسدار آرمان‌‌های انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان با قدردانی از خادمان موکب‌های عاشورایی در شهرستان آستارا بر لزوم میزبانی و پذیرایی مطلوب تر از زائرین خارجی هنگام بازگشت از کربلای معلی تاکید کرد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

کد خبر 6088072

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد