Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال باشگاهی اروپا جذاب تر از همیشه در حال سپری شدن است.

اختصاصی طرفداری- فوتبال اروپا در این هفته پس از سپری شدن فیفا دی شاهد رقابت های جذابی در خود بود. در این هفته شاهد اتفاقات عجیبی در فوتبال اروپا بودیم. از شکست خانگی و دور از انتظار رئال مادرید تا پیروزی ارزشمند اینتر میلان با گل دیر هنگام ایکاردی در دربی دلامادونینا از اتفاقات جذابی بود که در این هفته رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پر طرفدار بودن لیگ های معتبر، در این یادداشت و طبق روال هفته های گذشته سری زده ایم به اتفاقات چشمگیر و قابل توجه در پنج لیگ معتبر اروپایی در هفته ای که سپری شد. از جزیره شروع خواهیم کرد.

لیگ جزیره Premier League

 

الف-فرار از شکست شاگردان ساری در دقایق پایانی 

مهم ترین بازی هفته نهم لیگ جزیره با تساوی  2 بر 2 تیم های منچستر یونایتد و چلسی به پایان رسید. در این بازی شاگردان ساری به زحمت و در دقایق پایانی بازی با گل بارکلی موفق به تساوی کشیدن بازی و کسب یک امتیاز از این دیدار شدند، یک امتیازی که چلسی را به رده سوم جدول فرستاد و یونایتد هم با این تساوی در رده دهم  جدول قرار گرفت. اما نکات مهم این بازی:
 الف(1)- از ابتدای فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، هیچ تیمی به اندازه چلسی با ضربه سر به گل نرسیده است. (18 گل)
الف(2)- منچستریونایتد در 9 بازی ابتدایی این فصل خود در لیگ برتر فقط 1 بار موفق به کلین شیت شده است درحالیکه فصل گذشته در همین مقطع 7 کلین شیت داشت.
الف(3)- مائوریتزیو ساری اولین مربی تاریخ چلسی است که پس از 9 هفته ابتدایی خود در لیگ برتر انگلیس شکست ناپذیر به کارش ادامه می دهد.

ب-جشنواره‌ گل سیتیزن‌ها مقابل برنلی

تیم قدرتمند گواردیولا در ادامه روند خوب خود طی هفته های اخیر با درخشش ماحرز و داوید سیلوا با 5 گل برنلی را در هم کوبید، تا هم امتیاز با لیورپول و با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی جزیره قرار بگیرد. از نکات مهم این بازی می توان به حضور آگوئرو در جمع بزرگان جزیره اشاره کرد. بازیکنی که با گلزنی خود در دقیقه 17 این بازی با 149 گل به جمع 10 گلزن برتر تاریخ لیگ جزیره پیوست.

پ- پیروزی خفیف اسپرزها مقابل چکش ها 

 در روزی که تاتنهام بازی بسیار سخت و پیچیده ای را در مقابل وست هم انجام داد، به زحمت و با تک گل اریک لاملا موفق به پیروزی در برابر میزبانش شد و با 21 امتیاز در رتبه چهارم و فاصله ای 2 امتیازی با صدر جدول رده بندی قرار گرفت. از نکات جالب توجه این دیدار می توان به درخشش اریک لاملا مهاجم اسپرزها اشاره کرد. بازیکنی که با تک گل خود باعث پیروزی تیمش شد و در 9 بازی اخیرش برای این تیم روی 10 گل تاثیر مستقیم گذاشته است. (7 گل و 3 پاس گل)

ت- شکست فولام در شب تاریخ سازی رایان سسنیون

فولام باز هم باخت ولی این بار افتخار بزرگی برای یکی از بازیکنان این تیم شکل گرفت. در شب شکست 4 بر 2 این تیم در مقابل کاردیف، رایان سسنیون ستاره جوان این تیم با گلزنی خود در دقیقه 34 تبدیل به اولین بازیکن متولد پس از سال 2000 شد که در لیگ برتر انگلیس گلزنی می کند.

الف- لیست اولین بازیکنانی که در بین بازیکنان متولد پس از سال 2000 در لیگ جزیره رکورددار هستند:

اولین بازی: آنجل گومز (منچستریونایتد)
اولین پاس گل: فیل فودن (سیتی)
اولین گل: رایان سسنیون (فولام)

ب- فولام با دریافت 25 گل، بدترین خط دفاعی را در بین تیم های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی به خود اختصاص داده است.

ث- پیروزی ارزشمند برایتون در زمین نیوکاسل

برایتون به نظر در شرایط خوبی قرار گرفته است و پس از پیروزی هفته گذشته در برابر وست هم این بار موفق به شکست نیوکاسل در زمین این تیم شد تا با 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد. علیرضا جهانبخش همچون هفته گذشته از ابتدا بازی را از در ترکیب ثابت تیمش شروع کرد و در مجموع عملکرد خوبی را از خود نشان داد همچنین نیوکاسل با باختن در این بازی، تبدیل به چهارمین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلستان شد که 5 بازی نخست خانگی خود در آغاز لیگ را واگذار می کند.

عملکرد جهانبخش در مقابل نیوکاسل

دقایق بازی   دقت پاس پاس کلیدی دوئل موفق دریبل موفق تکل موفق 90 69 1 9 1 4

ج-پیروزی خفیف شاگردان کلوپ در خانه هادرزفیلد

در شبی که هادرزفیلد تیم کلوپ را به شدت اذیت کرد، این محمد صلاح بود که پس از مدت ها پایش به گلزنی باز شد و با گل ارزشمند خود در دقیقه 24، سه امتیاز ارشمند را به حساب تیمش واریز کرد. لیورپول با این برد 23 امتیازی شد و به علت تفاضل کمتر نسبت به سیتی در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

اما نکات مهم این بازی:
الف- لیورپول با پیروزی مقابل هادرزفیلد، چهارمین باشگاهی است که از مرز 200 برد در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس می گذرد. (لیورپول، منچستریونایتد، چلسی و آرسنال)

ب- محمد صلاح با گلزنی در مقابل هادرزفیلد، به رکورد 50 گل در پیراهن تیم های انگلیسی رسید (48 گل برای لیورپول و 2 گل برای چلسی)


چ- پیروزی های ادامه دار شاگردان امری 

آرسنال این روزها بسیار آماده نشان می دهد و تحت تفکرات اونای امری تبدیل به تیمی توقف ناپذیر شده است. توپچی ها دراین هفته از رقابت ها در یک بازی برتر و با درخشش مسوت اوزیل موفق شدند لستر سیتی را با نتیجه 3 بر 1 مغلوب کنند و خودشان را به فاصله 2 امتیازی صدر جدول برسانند. این برای اولین بار از اکتبر سال2007 است که آرسنال به 10 برد پیاپی در همه رقابت ها می رسد. ستاره درخشان این بازی مسوت اوزیل بود که با زدن یک گل و دادن یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد. 

آمار اوزیل در برابر لستر 

گل پاس گل دقت پاس دوئل موفق نمره  1 1 93 6

9

خلاصه بازی آرسنال-لسترسیتی

لالیگا LALIGA

 

الف- رئال مادرید و شکستن بدترین رکورد تاریخ خود

رئال مادرید باز هم شکست خود تا یکی از بدترین شروع های تاریخ باشگاهش را در لالیگا ثبت کند. تیمی که به شدت در گلزنی ضعف دارد و در جدید ترین شاهکارش در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر 1 مغلوب لوانته شد تا با 14 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لالیگا قرار بگیرد.

و اما نکات مهم این بازی:
 الف(1)- رکورد رئال مادرید در دقایق بدون گل جابجا شد. تیم جولین لوپتگی از تاریخ 22 سپتامبر، تا پیش از گل مارسلو به مدت 7 ساعت و 45 دقیقه (مجموعاً 465 دقیقه) هیچ گلی به ثمر نرسانده بود که این بدترین رکورد تاریخ رئال مادرید است. با گل مارسلو رکورد تاریخی رئال مادرید از حیث گل نزدن در دقایق پیاپی، در عدد 481 دقیقه متوقف شد. (8 ساعت و 1 دقیقه)
الف(2)- مارسلو تاکنون سه بار دروازه لوانته را باز کرده است که بهترین رکورد شخصی او مقابل تیمی از لالیگا است.

ب- صعود بارسلونا به صدر جدول در شب مصدومیت مسی 

حساس ترین بازی این هفته لالیگا را بارسلونا در برابر سویا پیروز شد. در شبی که لیونل مسی با مصدومیتی تلخ از ناحیه دست مواجه شد. بارسلونا موفق شد با نتیجه 4 بر 2 سویا را شکست دهد و خودش را به عنوان  صدرنشین جدید لالیگا مطرح کند. از نکات قابل توجه این بازی می توان به درخشش خیره کننده تراشتگن دروازهبان بلوگرانا اشاره کرد که با انجام 5 سیو یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش در کسب این پیروزی ارزشمند بود. تراشتگن در این بازی دو دبل سیو دیدنی را انجام داد که  در نوع خود آماری شگفت انگیز برای یک دروازه بان محسوب می شود.

پ- تساوی های ادامه دار والنسیا

والنسیا در این فصل روند عجیبی را پشت سر می گذارد. تیمی که نه بازی ها را می برد و نه بازی ها را می بازد. این تیم به شدت به تساوی عادت کرده است و در ادامه این روند در این هفته با نتیجه 1 بر 1 در خانه در مقابل لگانس متوقف شد تا در 9 هفته ابتدایی لالیگا، 7 بار با نتیجه مساوی از زمین خارج شده باشد و از این حیث در بین تیم های 5 لیگ معتبر اروپایی رکورددار باشد. خفاش ها فصل گذشته مجموعا به 7 تساوی رسیده بودند.
 

ت- تساوی روخی بلانکو و زیر دریایی ها و تقسیم امتیازات 

 در شب درخشش یان اوبلاک، اتلتیکو مادرید صاحب یک امتیاز ارزشمند در زمین تیم سخت کوش ویارئال شد. در این بازی ابتدا فیلیپه لوییز در دقیقه 51 روخی بلانکو را پیش انداخت اما این ماریو گاسپار بود که در دقیقه 65 بازی را به تساوی کشاند و باعث تقسیم امتیازات بین دو تیم بود. از نکات جالب توجه این بازی درخشش یان اوبلاک دروازه بان توانمند اتلتیکو مادرید بود که موفق به انجام 5 سیو در این بازی شد. این دروزاه بان از 14 شوت اخیری که در لالیگا به داخل چارچوب دروازه اش شلیک شده، 13 مورد را دفع کرده است.

ث-پیروزی جالب توجه وایادولید در برابر بتیس

وایادولید در این هفته رقابت ها لالیگا دست به کار بزرگی زد و موفق شد در زمین بتیس با تک گل آنتونیتو این تیم را مغلوب کند. بتیسی که همچون بازی های گذشته مالکیت توپ بالایی از توپ و میدان را دراختیار داشت و با 63 درصد مالکیت و زدن 20 شوت به سمت دروازه وایادولید بازنده شایسته ای در این دیدار بود. از نکات جالب این بازی این بود که وایادولید در این بازی تنها 2 شوت در چارچوب دروازه بتیس داشت و موفق به شکست حریفش شد. وایادولید با کسب 3 امتیاز این دیدار 15 امتیازی شد و در اتفاقی عجیب بالاتر از رئال مادرید 14 امتیازی در رتبه ششم جدول قرار گرفت.

ج- عملکرد خیره کننده آلاوس در لالیگا

حضور آلاوس در رده سوم جدول و تنها 1 امتیاز اختلاف با صدر جدول باور نکردنی است. تیمی که در این فصل خارق العاده کار کرده است و در ادامه شگفتی سازی های خود موفق به شکست سلتاویگو قدرتمند در بالایدوس شد. تک گل این بازی را توماس پینا، هافبک خلاق این تیم روی پاس ویکتور لاگوردیا به ثمر رساند. لاگوردیایی که در این بازی بسیار خوب ظاهر شد و با نمره 8.6 به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. آلاوس در هفته آینده پذیرای ویارئال خواهد بود و با توجه به لغزش احتمالی بارسلونا در الکلاسیکو، و با پیروزی در مقابل زیر دریایی های زرد، می تواند با صدرنشینی خود در لالیگا شگفتی خود را در این فصل کامل کند.

سری آ SERIE A

 

الف- قطع شدن نوار پیروزی های متوالی یوونتوس 

جنوا اولین تیمی بود که در این فصل نوار پیروزی های پیاپی بانوی پیر را پاره کرد. در هفته نهم  سری آ، یوونتوس طی یک نمایش ضعیف در مقابل جنوا قرار گرفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. هر چند که یوونتوس در طول بازی مالک مطلق توپ و میدان بود اما بازی منطقی جنوا اجازه هر گونه خودنمایی از بازیکنان خلاق این تیم را گرفته بود. از نکات مهم این بازی می توان به گلزنی کریستیانو رونالدو اشاره کرد که در این فصل برای یوونتوس بسیار درخشان ظاهر شده است و در 9 بازی این تیم در سری آ موفق به زدن 5 گل و 4 پاس گل شد و در کنارش 6 بار به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شده است. همچنین رونالدو تبدیل به اولین بازیکنی شد که از مرز 400 گل در 5 لیگ معتبر اروپایی می گذرد:

5 گل در سری آ 311 گل در لالیگا 84 گل در لیگ برتر خلاصه بازی یوونتوس- جنوا

ب- پیروزی دراماتیک شاگردان اسپالتی در دربی دلامادونینا

روندی که اینتر طی هفته های اخیر طی کرده، فوق العاده بوده است و حتی میلان هم نتوانست نوار پیروزی های متوالی شاگردان اسپالتی را قطع کند. نراتزوری در بازی ای که در آن کاملا شایسته پیروزی بود با تک گل دیر هنگام ایکاردی موفق به شکست میلان شد و با 19 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد. اما نکات مهم این بازی:

ب(1)- اینتر میلان با پیروزی در مقابل میلان به رکورد 7 پیروزی پیاپی رسید.

ب(2)- مائورو ایکاردی با گلزنی در این بازی با 104 گل زده از ویری 103 گله گذشت و به رده هفتم برترین گلزنان تاریخ اینتر در سری آ رسید.

خلاصه دربی

پ- تاریخ سازی اسپال در مقابل گرگ ها

جالب ترین نتیجه این هفته سری آ را اسپال در مقابل رم کسب کرد. این تیم طی یک بازی عالی و منطقی موفق شد رقیب قدرتمندش را با نتیجه 2 بر صفر،  با درخشش مانوئل لازاری در ورزشگاه المپیکوی رم این تیم را مغلوب کند و با کسب این سه امتیاز ارزشمند خودش را تا رتبه سیزدهم جدول رده بندی سری آ بالا بکشد. اسپال با این پیروزی برای اولین بار موفق شد در 53 سال اخیر در یک بازی خارج از خانه سری آ، بردی با اختلاف 2 گل همراه با کلین شیت به دست بیاورد.

پ- آتش بازی آتلانتا در مقابل کیوو

حضور ونتورا در اولین بازی این تیم به هیچ وجه خوش یمن نبود و کیوو در دیداری عجیب با 5 گل در مقابل آتلانتا مغلوب شد. در این بازی بازی کنان کیوو هیچ حرفی را در مقابل حریف نداشتند و در طول بازی تنها یک شوت را به سمت چارچوب حریف شلیک کردند. ستاره این دیدار جوزپ لیکیک بود که موفق به ثبت یک هتریک ارزشمند برای تیمش شد و در جریان بازی هم بسیار عالی و آماده نشان داد.

عملکرد لیلیک در بازی مقابل کیوو

گل پاس دقت پاس پاس کلیدی دوئل موفق 3 39 74 3 4

ت- ناپولی همچون سایه در تعقیب یوونتوس

ناپولی از تساوی یوونتوس در این هفته به خوبی استفاده کرد و در دیداری جذاب موفق شد با سه گل اودینزه را مغلوب کند. شاگردان آنچلوتی با این پیروزی 21 امتیازی شدند و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به یووه، خودشان را به نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم تبدیل کردند. ناپولی در این بازی 14 شوت به سمت دروازه اودینزه زد و بیش از 60 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. ناپولی از معدود تیم هایی در فوتبال اروپا است که علاوه بر مالکیت بالا در زمین در زمینه موقعیت سازی هم بسیار موفق عمل می کند و فوتبال بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد. 

ث- بدشانسی های ادامه دار فروزینونه

فروزینونه همچنان در کسب برد ناکام است و در دیداری که فرصت بسیار خوبی را برای پیروزی در مقابل حریف داشت با نتیجه مساوی 3 بر 3 در مقابل امپولی متوقف شد. شاگردان مورنو لونگو که طی هفته های اخیر هیچگاه فرصت برتری را در مقابل حریف پیدا نکرده بودند در این بازی در حالی که با نتیجه 2 بر 1 از حریفشان عقب بودند، طی کامبکی جالب، باخت 2 بر یک در مقابل امپولی را به برد 3 بر 2  تیم تبدیل کردند. اما گل دقیقه 80 یوکان تمامی رویاهای این تیم را به باد داد تا همچنان این تیم در حسرت اولین بردش در این فصل سری آ بماند.

ج- درخشش های ادامه دار ایموبیله

ایموبیله این روز ها بسیار آماده نشان می دهد و در ادامه روند خوب در این هفته موفق به زدن یک گل و دادن یک پاس گل برای تیمش شد. لاتزیو در این هفته موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پارما را مغلوب کند و با این برد ارزشمند به رتبه چهارم جدول صعود کند.

عملکرد ایموبیله در بازی مقابل پارما

گل پاس گل دقت پاس پاس کلیدی دوئل موفق 1 1 83 4 2

 

بوندس لیگا BUNDESLIGA

 

الف- جشنواره گل زنبور ها در خانه اشتوتگارت

دورتموند این روزها با فاوره فوق العاده نتیجه می گیرد و در این هفته هم در مقابل حریفش پیروز شد. دورتموند در این هفته از رقابت ها موفق شد با 4 گل در شب درخشش مجدد مارکو رویس که این روزها فوق العاده ظاهر می شود حریفش را مغلوب کند. و اما نکات مهم این بازی:

الف(1)- دورتموند برای اولین بار در تاریخش است که در 4 بازی پیاپی بوندس لیگا با به ثمر رساندن بیش از 4 گل برنده از زمین خارج می شود.

الف(2)- جیدون سانچو مجموعا روی 8 گل دورتموند در رقابت های این فصل بوندس لیگا موثر بوده است (2 گل و 6 پاس گل)


الف(3)- عملکرد فوق العاده پاکو آلکاسر در این فصل بوندس لیگا با دورتموند. آلکاسر در بازی با اشتوتگارت زننده یکی از گل های تیمش بود.

ب- فرار باواریایی ها از بحران با درخشش لواندوفسکی 

بایرن مونیخ بالاخره به ساحل آرامش بازگشت و موفق شد با نتیجه 3 بر1وولفسبورگ را در زمینش مغلوب کند. ستاره درخشان این بازی لواندوفسکی بود که پس از مدت ها موفق شد نمایش درخشانی را برای تیمش ارائه دهد و با زدن 2 گل و دادن 1پاس گل عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت. از نکات جالب توجه این بازی می توان به دو رقمی شدن تعداد شوت های در چارچوب بایرن مونیخ اشاره کرد.  این تیم 11 شوت در چارچوب حریف داشت و اگر سیو های دروازه بان حریف(8سیو) نبود نتیجه بازی بسیار پرگل تر از نتیجه حال می شد. باواریایی ها با این برد 16 امتیازی شدند و با 4 امتیاز اختلاف با صدر جدول، در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

پ- آتش بازی فرانکفورت در مقابل دوسلدورف

فرانکفورت طی یک بازی عجیب موفق شد با نتیجه جالب توجه 7 بر یک دوسلدورف را در هم بکوبد تا شگفت انگیز ترین نتیجه این هفته بوندس لیگا را رقم بزند. در این بازی بازیکنان دوسلدورف هیچ حرفی را برای گفتن نداشتند و در همان 30 دقیقه اول بازی با دریافت 3 گل قافیه را به حریف باختند. ستاره درخشان فرانکفورت در این بازی سباستین هالر بود که با زدن 2 گل و دادن 2 پاس گل شبی فوق العاده را در ترکیب تیمش سپری کرد.

عملکرد هالر در مقابل دوسلدورف

گل پاس گل پاس کلیدی دوئل موفق دریبل نمره 2 2 5 14 4 9.8

 

ت- ادامه شگفتی سازی مونشن گلادباخ در این فصل

گلادباخ در ادامه روند جالب توجه خود موفق به بردی خیره کننده در این هفته شد و موفق شد با هتریک ستاره درخشان خود، یوناس هافمن که در این بازی موفق به ثبت هتریک هم شد با نتیجه 4 بر صفر ماینتس را مغلوب کند و با 17 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی بوندس لیگا قرار بگیرد. گلادباخ از 8 بازی اخیر خود موفق به کسب 5 برد، 2 تساوی و تنها یک باخت شده است که این عملکرد برای تیمی با این امکانات متوسط بسیار فوق العاده محسوب می شود.

عملکرد هافمن در دیار مقابل ماینتس

گل دقت پاس پاس کلیدی دوئل موفق دریبل موفق 3 85 2 4 2

ث- ادامه تیره روزی های شالکه

شالکه در ادامه روند فاجعه خود در این فصل با 2 گل مغلوب وردربرمن شد تا با 6 امتیاز از 8 بازی، از جدی ترین مدعیان سقوط به دسته پایین تر در  این فصل به شمار بیاد. شالکه  این روزها تبدیل به تیمی شده است که در گلزنی به شدت ضعف دارد و در 8 بازی اخیر خود تنها موفق به زدن 5 گل شده است. آماری فاجعه برای تیمی که در سال های اخیر همیشه در جمع بالا نشینان جدول حضور داشت و در این فصل تبدیل به کابوسی بزرگ برای هوادارانش شده است.

لوشامپیونه France Ligue 1

 

الف- ادامه یکه تازی پاری سن ژرمن در لوشامپیونه

هیچ تیمی جلودار شاگردان توخل نیست و این تیم قصد دارد خیلی زود پرونده قهرمانی در لوشامپیونه را ببندد.  پاریسی ها در این هفته موفق شدند با 5 گل آمیان را در حضور سامان قدوس مغلوب کنند و با 30 امتیاز کامل از 10 بازی به عنوان صدرنشین قاطع لوشامپیونه مطرح باشد و اما نکات مهم این بازی:
 الف(1)- با تساوی این هفته یوونتوس در مقابل جنوا، پاری سن ژرمن به تنها تیم در میان 5 لیگ معتبر اروپایی تبدیل شد که تمامی بازی های این فصل خود را پیروز شده است.

الف(2)- کیلیان ام باپه، بیش از هر بازیکنی در بین لیگ های معتبر اروپایی روی گل ها تاثیر مستقیم داشته است:
9 گل و 3 پاس گل در لیگ فرانسه


الف(3)- رکوردداران بیشترین پیروزی پیاپی در یک فصل در میان ۵ لیگ معتبر اروپایی

ب-اولین شکست موناکو با آنری 

موناکو در اولین تجربه سرمربی‌گری تیری آنری مقابل استراسبورگ با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد تا آنری در همان ابتدای کار متوجه شود که چه کار سختی برای احیای تیم شکست خورده ژاردیم خواهد داشت‌. موناکو با این شکست با 6 امتیاز در قعر جدول در کنار گنگام حضور دارد و برای رهایی از این شرایط عجیب کار بسیار سختی را پیش رو دارد. از نکات قابل توجه این دیدار می توان به اخراج ساموئل گراندسیر، بازیکن موناکو اشاره کرد که 111 ثانیه پس از ورود به بازی اخراج شد و یک رکورد جدید در لیگ فرانسه را به نام خود ثبت کرد.

پ- پیروزی جالب توجه نانت در مقابل تولوز 

نانت در این هفته رقابت های لوشامپیونه موفق به ثبت بردی پر گل شد و موفق شد با 4 گل تولوز را در هم بکوبد. تولوزی که تا قبل از این باخت در جمع بالانشینان جدول حضور داشت و نانت در رده های انتهایی جدول حاضر بود و شکست تولوز با این نتیجه کمی غیر معقول و عجیب به نظر می رسد. ستاره درخشان این بازی امیمیلیانو سالا از نانت بود که با زدن 3 گل و انجام یک بازی فوق العاده با نمره 9.6 به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

ت- ادامه شگفتی سازی لیل در این فصل 

لیل در ادامه روند خوب خود در این فصل با نتیجه 2 بر یک دیژون را مغلوب کرد تا با 22 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لوشامپیونه قرار بگیرد. در این بازی بازیکنان دیژون بسیار خوب کار کردند و در جریان بازی حملات بسیار خطرناکی را روی دروازه لیل ترتیب دادند و اگر درخشش دروازه بان لیل نبود مطمئنا نتیجه بازی این چنین نبود. بهترین بازیکن این دیدار به انتخاب سایت هواسکورد، مهدی عابید هافبک دیژون بود که علاوه بر زدن تک گل تیمش در این دیدار بازی بسیار خوبی را هم به نمایش گذاشت. 

ث- بازگشت مارسی به روند پیروزی 

پس از شکست 3 بر صفر مارسی در برابر لیل در هفته هشتم لوشامپیونه، مارسی طی دو بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی شده است و در این هفته هم موفق شد با تک گل مورگان سانسون روی پاس بونا سار در برابر نیس به پیروزی برسد. مارسی با این پیروزی 19 امتیازی شد و فاصله اش با رتبه دوم جدول را به عدد 3 رساند. مارسی در هفته آینده میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود و با توجه به فرم فوق العاده شاگردان توخل در لوشامپیونه، کار سختی را در این هفته از رقابت ها پیش رو خواهد داشت.

مروری بر نکات مهم هفته های گذشته 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس

دربی میلان بسیار داغ بود زیرا اینتر با پیروزی در این بازی به اسکودتوی بیستم و ستاره دوم رسید. 

دیدار دو تیم میلان و اینتر در سری آ ایتالیا امشب با پیروزی 2-1 نراتزوری به پایان رسید. کری خوانی بین هواداران دو تیم در بالاترین حد خود بود. 

اسکودتوی 2006 به دلیل کالچوپولی از یوونتوس گرفته شد و به اینتر رسید که فصل را در رده سوم، پایین تر از یوونتوس و میلان تمام کرده بود. با احتساب آن اسکودتو، اینتر اکنون به 20 اسکودتو و ستاره دوم رسید اما میلان با 19 اسکودتو باید برای ستاره دوم خود صبر کند. 

در بنر بزرگی که هواداران میلان ساخته بودند، یک موش در حال آوردن ستاره دوم اینتر است که اشاره به اسکودتوی سال 2006 دارد. 

در دیگر بنری که هواداران میلان به همراه داشتند، نوشته شده بود:

ریاضی یک عقیده نیست. در زمین آنها 19 اسکودتو دارند. 

در بنر بزرگ هواداران اینتر نیز نوشته شده بود:

سرنوشت ما، کابوس شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است