Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جریمه خودرو‌های سرویس مدرسه فاقد برچسب از امروز سه شنبه اول آبان ماه آغاز خواهند شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: براساس تایید مصوب شورای اسلامی شهر تهران در فرمانداری تهران در خصوص سرویس مدارس، تمامی رانندگان سرویس مدارس ملزم به دریافت برچسب سرویس بوده و با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی می‌توانند برچسب خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: عدم دریافت و نصب برچسب سرویس مدرسه منجر به محدودیت‌های تردد در طرح زوج و فرد و ترافیک شده و در صورت تردد در این محدوده خودروی سرویس مدرسه جریمه خواهد شد.

قنادان گفت: رانندگان سرویس مدارس با مراجعه به سایت https://my.tehran.ir و با استفاده از شناسه پلاک خودرو خود و شماره تلفن همراه از معافیت‌های قانونی تردد در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: رانندگان سرویس مدارس توجه داشته باشند که پلاک خودرو و شماره همراه ثبت شده در این سایت باید با اطلاعات درج شده در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی یکسان باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاکسیرانی تاکسیرانی تهران قنادان سرویس مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد

به گزارش همشهری آنلاین، سید احمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، اظهار کرد: به دلیل گستردگی و حجم فعالیت ها انتظار است که نهادهای مختلف به سازمان بهزیستی یاری رسانند.

او ادامه داد: مدیریت شهری در ادوار مختلف و به ویژه در دوره جدید تلاش کرده که به وظایف خود در موضوع معلولان عمل کند.

علوی گفت: اعتبار مدیریت شهری جدید در موضوع سرویس های مدارس استثنایی در روزهای نخست فعالیت خود حدود ۷ میلیارد تومان بود اما امروز در بودجه ۱۴۰۳، به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

کد خبر 844577 برچسب‌ها شهردارى تهران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب