Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران از معوقه هفته ششم لیگ برتر در حالی 14 مهرماه در ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان برگزار شد که از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت و کمیته انضباطی آرای خود را درباره این دیدار به شرح زیر اعلام کرد:


-تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


-وینفرید شفر، سرمربی استقلال تهران بخاطر رفتار غیرورشی علیه نیمکت تیم مقابل که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال نقدی محکوم شد.


-علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرورزشی نسبت به سرمربی تیم مقابل و خروج از محوطه فنی که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


-میلاد میداودی، بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرورشی نسبت به سرمربی تیم مقابل و نیمکت آن به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.


-روح الله بهمنی ، سرپرست مسجد سلیمان به دلیل اعتراضات مکرر و برخورد با داور چهارم مبلغ 20 میلیون ریال جریمه و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم شد.


-تیم مسجد سلیمان بخاطر تخلفات تماشاگرانش و پرتاب لیزر به چشم دروازه بان و بازیکنان استقلال مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


-پیام  احدی، کادر پزشکی مسجد سلیمان و سالیسو گرو، بازیکن استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی هر کدام به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.


گفتنی است آرای صادره قطعی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده حمل ۱۲ رأس گوساله زنده به ارزش هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های قاچاق، راننده کامیون را به عنوان متهم ردیف اول به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش خودروی حامل بیشتر از ارزش سوخت کشف شده می‌باشد، مبلغ هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: همچنین متهم ردیف دوم در شعبه به عنوان صاحب کالا به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

سالاری گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام بررسی خودروهای عبوری گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند