Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:35:07 GMT

موازی کاری در ارائه آمار نباید صورت گیرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۵۰۰۹

موازی کاری در ارائه آمار نباید صورت گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید سنگی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت اول آبان ماه روز جهانی آمار و برنامه ریزی و اهمیت آن، گفت: این دغدغه را داریم که پاسخگویی با صحت انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ویژگی یک دولت خوب پاسخگویی و شفافیت است، افزود: رونق اقتصادی به واسطه شفافیت ممکن است و درک مشترک و اراده جمعی در ارایه آمار مانع از شایعات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگی با بیان اینکه آمار شفافیت ایجاد می کند و از رانت جلوگیری می شود، عنوان کرد: دقت در ارایه آمار سرمایه اجتماعی را بالا می برد واخلاق حرفه ای آماری سرعت، دقت و صحت را می طلبد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با اشاره به موازی کاری آماری اعلام کرد: بر اساس قانون برنامه، تنها مرجع ارایه آمار را مرکز آمار ایران می دانند.

وی تصریح کرد: آمارهای متعدد ذهن مردم را منحرف می کند پس باید اجازه داد که آمار را مرکز ارائه کند.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساعت کاری یک فرد شاغل تصریح کرد: متوسط ساعت کاری شاغلین ۴۴ ساعت در هفته است تا بتوانیم بگوییم فرد شاغل است.

کد خبر 4439302

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه شیراز مرکز آمار ایران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت را علیه خانواده‌های بی‌پناه غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این حملات ۵۶ نفر به شهادت رسیده ۸۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش با توجه به آمار امروز، تعداد شهدای فلسطینی تجاوز اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به عدد ۳۳۸۹۹ شهید رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از رقم ۷۶۶۶۴ فراتر رفته است.

این وزارتخانه همچنین از تمامی طرف‌های مربوط خواست تا مجوزهای لازم برای خروج بیماران سرطانی و مجروحان و بیماران مختلف شامل مردان بین ۱۶ تا ۶۵ سال برای مداوا در خارج از نوار غزه را مهیا کنند، چرا که همه روزه تعدادی از این افراد به دلیل عدم مداوای لازم به شهادت می‌رسند.

کد خبر 6080886

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی