Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان لرستان امروز سه‌شنبه، یکم آبان با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان به‌صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهدای فرهنگی ناحیه دو خرم‌آباد برگزار شد.
اسدالله عباس‌زاده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در این آیین، گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی و مشارکت اجتماعی بین دانش‌آموزان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شورای دانش‌آموزی بازوی مشورتی و سرمایه نامشهود مدرسه است که موجب علم‌افزایی و تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش در مدارس می‌شود که در سال 77 به‌صورت آزمایشی به‌عنوان یکی‌از ارکان آموزش و پرورش مورد توجه سیاست‌گذاران این مجموعه قرار گرفته است.
عباس‌زاده ادامه داد: شورای دانش‌آموزی مجموعه‌ای از دانش‌آموزان داوطلب است که در عرصه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، سازندگی، ورزشی، علمی و دفاعی به‌صورت سازمان‌یافته درون یا برون‌مدرسه فعالیت دارند.
وی افزود: این شورا براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش جزو ارکان مدرسه است و همکاری، مشارکت و پیشنهاد به مدیر و شورای مدرسه در زمینه‌های مختلف از اهداف آن است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش ‌و پرورش لرستان عنوان کرد: مدیر آموزشگاه، انجمن اولیا و مربیان، شورای معلمان، شورای مدرسه و همچنین شورای دانش‌آموزی پنج رکن آموزشگاه‌ها هستند که در همین راستا باید از ظرفیت نهفته دانش‌آموزان جهت پیشبرد امور کشور استفاده کنیم.
وی گفت: موفقیت درختی نیست که در سرزمین دیگران بروید، موفقیت به دو شرط صداقت و نگفتن دروغ برای ما نیز رقم می‌خورد و آن‌چه دانش‌آموز در منزل و محیط مدرسه یاد می‌گیرد باید بر پایه صداقت باشد.
وی خاطرنشان کرد: شورای دانش‌آموزی منتخب استان با 14 نفر عضو مباحث مختلفی را در زمینه‌های آموزشی، پرورشی، فرهنگی، بهداشتی و .... به مدیرکل آموزش و پرورش ارائه می‌دهند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در پایان با اشاره به طرح‌هایی مثل «همیار پلیس» و «همیاران محیط زیست»، گفت: در هر برنامه و جایی‌که دانش‌آموزان مشارکت فعال داشته‌اند، موفقیت حاصل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی آمورش پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- قدردانی از کارکنان سپاه در سامان
- جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردل
- حضور دانش آموزان سامانی در اردوی دور روزه حاج قاسم
- غرق شدن کودک در فلارد
- شورای آموزش و پرورش لردگان
- شورای آموزش و پرورش بلداجی
- نواخته شدن زنگ سلامت در لردگان
- پاکسازی ورودی شهر لردگان با مشارکت دانش آموزان
- مسابقه نقاشی به مناسبت روز زمین پاک در کیان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان