Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۴۷ تن دانه روغنی سویا به ارزش ۳ میلیارد و ۶۳۲ میلیون رالو تحویل مراکز خرید تضمینی دانه روغنی شده است.

وی افزود: ۸ مرکز خرید تضمینی این محصول در کارخانه آرد پاکسابان گلوگاه، شرکت بهپاک بهشهر، سیلوی شهید میرزاپور نکا، کارخانه آرد سورک، کارخانه آرد دستاس ساری، کارخانه آرد نمونه جویبار، انبار دانه‌های روغنی بهنمیر و انبار دانه‌های روغنی سیمرغ تجهیز و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: هر کیلو دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۴ هزار و ۶۹۴ راله خریداری می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور افزود: خرید سویا تنها با معرفی نامه جهاد کشاورزی مازندران به صورت خرید توافقی انجام می‌گیرد.

وی بیشترین تولید دانه روغنی سویا را در شرق مازندران (از گلوگاه تا میاندورود) و بانک کشاورزی را بانک عامل پرداخت مطالبات سویاکاران اعلام کرد.

سید محمد جعفری گفت: مراکز خرید سویا شرکت غله در استان مازندران تا ۱۵ دی امسال آماده دریافت سویا از کشاورزان است.

به گفته وی جهاد کشاورزی مازندران پیش بینی کرد سویا کاران استان امسال ۷ هزار و ۵۰۰ تن سویا تحویل مراکز خرید تضمینی دهند.

خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: تاکنون ۳۷ تن دانه آفتابگردان در سیلوی شهید میرزاپور نکا خریداری شد و با پیگیری‌های بعمل آمده ۷۴۱ میلیون ریال از مطالبات این کشاورزان به حساب آن‌ها واریز شد.

جعفری افزود: حداکثر ناخالصی قابل قبول دانه آفتابگردان جهت خرید تضمینی ۸ درصد و همچنین حداکثر رطوبت مجاز برای این دانه روغنی ۱۸ درصد می‌باشد.

وی قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان را ۲۶ هزار و ۶۴۴ رالد برای هر کیلو اعلام کرد و گفت: این قیمت بر اساس پایه خرید این محصول (۲ درصد ناخالصی و ۹ درصد رطوبت) به تصویب رسیده است.

جعفری با اشاره به اینکه عمده تولید دانه‌های روغنی در شرق استان از گلوگاه تا میاندورود می‌باشد، تصریح کرد:حمایت از تولید کننده، ایجاد تعامل در نظام تولید، جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و افزایش تولید دانه‌های روغنی در کشور و افزایش خود اتکایی به تولید داخلی این محصول از اهداف مهم خرید تضمینی دانه‌های روغنی است.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، برای اولین بار در بازار سرمایه، بهره مندی از بازار املاک به همراه تضمین حداقل سود 28 درصد سالیانه با خرید واحدهای سرمایه گذاری اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با نماد «امین شهر» به همراه اوراق اختیار فروش تبعی در شعب بانک شهر و شبکه کارگزاری بورس فراهم شده است.
صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات «امین شهر» از جدیدترین ابزارهای بازار سرمایه است که بر اساس آن، وجوه عموم مردم در خرید، بهره‌برداری، اجاره‌داری و فروش املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌شود که همه این فرایندها برای سرمایه‌گذاران سودآوری به همراه دارد.
امکان سرمایه گذاری با حداقل سرمایه، معاف از مالیات و قابلیت معامله در شبکه کارگزاری های بورسی سراسر کشور و شعب منتخب بانک شهر از مزیت های سرمایه گذاری در صندوق املاک و مستغلات "امین شهر" است.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد