Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:59:53 GMT

میدان دادن به جوانان مستعد برگ برنده استقلال است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۶۱۰۸

میدان دادن به جوانان مستعد برگ برنده استقلال است

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی چنگیز در خصوص عملکرد استقلال در این فصل اظهار داشت: میدان دادن به جوانان مستعد و پرانرژی را باید به فال نیک گرفت و امید است شفر با پتانسیل خوبی که دارد بتواند در راه بالندگی بیشتر استقلال تلاش کند.

وی  افزود: مربیانی مثل شفر به دیسیپلین و نظم اهمیت می‌دهند و به «اسم»ها کار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر به «تیم ورک» بیشتر اعتقاد دارد. لذا نگاه ویژه او به جوانانی همچون صیاد منش، قائدی، حسین حسینی و امثالهم قابل تحسین است و هماهنگ شدن این نفرات با بازیکنان آبدیده‌تر استقلال را به بلوغ تاکتیکی و روانی نزدیک تر خواهد کرد.

چنگیز بیان داشت: از اینها که بگذریم  باید به یک نکته مهم نیز اشاره کنم. واقعیت این است که استقلال در خط آتش شتابزده نشان می دهد و مهاجمان در زدن ضربات آخر عجله می کنند. باتوجه به بازیهای سخت آتی بخصوص دیدار حساس با سپاهان، خط حمله استقلال باید بیش از پیش هوشیار تر باشد و تلاش وافر دیگران را براحتی از کف ندهند.

پیشکسوت آبی پوشان در پایان اظهار داشت: پیروزی های اخیر ضریب انگیزه وخودباوری استقلال را مضاعف کرده و امید است که اندیشه های شفر و تلاش بیشتر بازیکنان در خطوط سه گانه بتواند قطار این تیم را بر ریل موفقیت قرار دهد.

کد خبر 4439395 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان عبدالعلی چنگیز وینفرد شفر اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بازی های پاراآسیایی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین دوومیدانی مجارستان والیبال السد قطر تیم فوتبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد

رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته دچار مصدومیت شد در این فصل تا این جای کار نتوانست برای استقلال به میدان برود، اما پول خود را کامل خواهدگرفت.

ماجرا از این قرار است که استقلال نام وی را از فهرست خارج کرده است و او اکنون در تمرینات حضور دارد ولی نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود و همین موضوع باعث شده است این بازیکن پول قرارداد این فصل خود را دریافت کند و به واقع استقلال به بازیکنی که در فهرست حضور ندارد باید پول بدهد.

اینکه باشگاه با وی بر سر دریافتی توافقی داشته است یا خیر مشخص نیست، اما احتمال می‌رود بخشی از قرارداد این بازیکن با توافق کسر شود و برای فصل آینده قراردادی جدید منعقد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد