Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@03:01:18 GMT

«به رنگ صدف» در آی‌فیلم فارسی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۶۱۳۳

«به رنگ صدف» در آی‌فیلم فارسی

مجموعه تلویزیونی «به رنگ صدف» به‌کارگردانی عباس رنجبر از چهارشنبه ۲ آبان روی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ این سریال که در سال ۱۳۷۵ از شبکه یک پخش شده، در باکس ساعت ۱۷ ویژه کودک و نوجوانان قرار گرفته است.

 

سریال «به رنگ صدف» که در شهر شیراز ضبط شد به داستان‌های یک نوجوان و خانواده او و مشکلات اجتماعی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهزاد فراهانی، جمشید اسماعیل‌خانی، شهره لرستانی، مهتاج نجومی، زهرا سعیدی، مجید افشاریان، زهره سرمدی، غلامحسین لطفی و الهام جوادی از بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی‌اند.

 

«به رنگ صدف» هر روز ساعت ۱۷:۰۰ پخش و در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ بازپخش می‌شود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین موکب اربعین اربعین کانون های مساجد موکب ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مقام معظم رهبری آی فیلم فارسی عباس رنجبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، آذری و ترکی در طول شبانه روز از حرم مطهر پخش می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مصطفی فیضی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 16 عنوان برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی در حال اجرا است،اظهارداشت: ترتیل خوانی، کرسی تلاوت بین‌المللی، قرائت مجلسی، جلسات تفسیر، جلسات قرآن ویژه خواهران و نوجوانان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به نوروز امسال ادامه داد: ویژه برنامه‌های سال تحویل از هنگام اذان صبح آغاز می‌شود و در هنگام سال تحویل توجه ویژه ای به حفظ و گسترش فضای معنوی خواهیم داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس با اشاره به برنامه های شب احیای ماه رمضان نیز خاطرنشان کرد: در شبهای احیا نیز همزمان چهار مراسم شبهای قدر در رواق امام خمینی(ره) و صحن پیامبر اعظم(ص) ویژه عموم مردم، یک مراسم ویژه ناشنوایان و همچنین اردو زبانان و عرب زبانان برگزار خواهد شد.

فیضی اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان امسال، چهار برنامه مناجات خوانی در رواق امام خمینی(ره)، شبستان گوهرشاد، نهاوندی و مقبره حر عاملی در حرم مطهر اجرا می‌شود.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت:در رواق امیرالمومنین(ع) 15 هزار و 700 متر زیر بنای مسقف و روباز پیش‌بینی شده و این درحالی است که ساخت این رواق در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر انجام می‌شود.

رضا خوراکیان یکی از ویژگی‌های این رواق را امکان ایجاد زیارت از منظر جدید و روی بام دانست و افزود: چنانکه در ساخت این رواق، فضای زیارتی از روی بام نیز میسر است که امکان تماشای نزدیک گنبد حرم مطهر و گنبد مسجد گوهرشاد نیز فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه جدید موزه مرکزی، پروژه زیرسطحی شیخ بهایی، مسقف کردن صحن جمهوری و ساخت رواق امیرالمومنین(ع) از جمله آنها است ،این پروژه‌ها طی سه تا پنج سال آتی به بهره برداری می‌رسد.

عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی نیز تاکیدکرد:راهبردهای تولیت آستان قدس توجه به فعالیتهای فرهنگی، علمی و پژوهشی همراه با امتداد اجتماعی آنها است بنابراین پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) برای تحقق اندیشه های تمدنی آن حضرت با شعار عدالت برای همه و ظلم به هیچ کس در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد که تاکنون 27 پیش نشست آن برگزار شده است.

گفتنی است؛ 260 عنوان برنامه ویژه نوروز و رمضان در حرم رضوی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دقت جدی‌تری در ساخت دکورها صورت می‌گیرد/ واکنشی به حادثه «سلمان»
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • تیتراژ متفاوت (13+) سریال تلویزیونی برای ماه رمضان | فیلم
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند
  • گاف عجیب سریال هفت سر اژد‌ها
  • سریال سازی ترکیه؛ از عربستان سعودی تا اسپانیا
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال‌ پخش می‌کند
  • کدام برنامه‌های نوروزی با کیفیت فراتر پخش می‌شوند؟
  • کدام برنامه های نوروزی با کیفیت فراتر پخش می شوند؟