Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا امروز اول آبان ماه در سمرقند ازبکستان دنبال شد و نمایندگان کشورمان در ۱۴ ماده به مصاف حریفان رفتند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال پوریا شریفی سوم شد و مدال برنز دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت نماینده تایلند و چین تایپه اول و دوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال محمدنبی رضایی ششم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، چین تایپه و قزاقستان روی سکو رفتند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال آرزو حکیمی بر سکوی آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد. نمایندگان قزاقستان و چین تایپه در این رقابت مدال نقره و برنز گرفتند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال فاطمه کرمجانی پس از قایقران ازبکستان صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نماینده تایلند بر سکوی سوم ایستاد.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان جوانان مهرشاد شریفی ششم شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و چین تایپه صاحب مدال شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان جوانان عرفان زنده پی پس از قایقرانان ازبکستان، قزاقستان، تایلند و تاجیکستان پنجم شد.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان الناز شفیعیان بالاتر از قایقرانان قزاقستان و ازبکستان صاحب مدال طلا شد.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان مائده شورگشتی ششم شد. در این ماده نمایندگان کره شمالی، چین و قزاقستان صاحب مدال شدند.

در کایاک دونفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال پوریا شریفی و علیرضا جهان نما اول شدند و مدال طلا دریافت کردند. در این رقابت پاروزنان قرقیزستان و قزاقستان مدال نقره و برنز گرفتند.

در کایاک دونفره بانوان زیر ۲۳ سال آروز حکیمی و مهسا آذری بالاتر از نمایندگان قزاقستان و ازبکستان بر سکوی آسیا ایستادند و مدال طلا دریافت کردند.

در کانوی دونفره بانوان زیر ۲۳ سال فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی پس از نمایندگان ازبکستان دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت قایقرانان تایلند بر سکوی سوم ایستادند.

در کانوی دونفره مردان جوانان کمیل خزایی و عبداله مشایخ‌بخشی صاحب مدال برنز شدند.

در کایاک دونفره بانوان جوانان کیانا کمال‌زاده و الناز شفیعیان بر سکوی نخست آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند.

در کانوی دونفره ٢٠٠ متر بانوان جوانان زهرا مطهر و هدیه خیرآبادی پنجم شدند.

بر این اساس در پایان روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا ملی پوشان کشورمان موفق به کسب ۵ مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز شدند. تاکنون در مجموع تیم ایران موفق به کسب ۱۵ مدال شامل ۵ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۶ مدال برنز دریافت شده است. 

این رقابت ها فردا با برگزاری مسابقات مسافت ۵۰۰ متر پیگیری خواهد شد.

کد خبر 4439182

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی کایاک مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بازی های پاراآسیایی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین دوومیدانی مجارستان والیبال السد قطر تیم فوتبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6088382 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت