Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
تاکنون ۴۴ نفر ‌از شب جمعه گذشته ۲۷ مهر ماه بر اثر مسمومیت الکلی در بندرعباس به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که ۳۱ نفر آنها ترخیص شده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌و‌گو با ایسنا،‌ افزود: از این شمار یک نفر فوت شده، دو نفر بدحال است و 19 تن نیز دیالیز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه مراجعه کنندگان همه مرد و در رده سنی ۱۵ تا ۵۰ سال قرار دارند، تصریح کرد: تاکنون 31 نفر نیز ترخیص شده اند.

پیش از این نیز در اوایل مهر امسال بر اثر مسمومیت الکلی در استان ۲۶۸ نفر در بیمارستان بستری، ۱۳۲ نفر دیالیز شدند و ۲۲ نفر هم جان باختند.

در همین زمینه: مشروبات مسموم باز هم در بندرعباس قربانی گرفت مسمومیت با الکل؛ افزایش فوتی‌ها به ۴۲ تن | جوانترین ۱۹ ساله است فوت ۴ نفر از مصرف مشروب الکلی مسموم در خراسان شمالی مسمومیت الکلی در بندرعباس؛ ۱۰ نفر فوت و ۵۲ نفر دیالیز شدند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در خصوص توزیع مشروبات الکلی تقلبی اظهار کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی در ماکو متأسفانه یک نفر از شهروندان فوت و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضائی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

کد خبر 6084295

دیگر خبرها

  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند