Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: زائران در زمان پارک، آدرس و محل دقیق وسایل نقلیه خود را یادداشت کنند تا در زمان برگشت با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «محسن ناصری» اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که سال گذشته زائران در زمان بازگشت از کربلای معلی با آن مواجه بودند فراموش کردن آدرس محل پارک خودروی خودبود که این مسأله باعث سردرگمی و اتلاف وقت آنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به کثرت و تنوع پارکینگ‌ها موجود در شهر مهران بهتراست زائران در زمان تحویل خودرو از صاحب پارکینگ رسید و تا زمان بازگشت آن را نزد خود نگاه دارند.

ناصری تصریح کرد: بررسی میدانی نشان می‌دهد هنوز قریب به 50 درصد ظرفیت پارکینگ‌های موجود در شهر مهران خالی و آماده پذیرش وسایل نقلیه زائران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اربعین 97 پارکینگ منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.

وی عنوان کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.

به گفته سرهنگ کرمی، تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل به طور کامل یک طرفه می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

کد خبر 6062329

دیگر خبرها

  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی
  • تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال اعلام شد
  • ممنوعیت تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران