Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دبیربرگزاری این همایش گفت:طبق برنامه ریزی های انجام شده این همایش امسال در6 نقطه استان برگزار می شود .

مهدی فرجی افزود:در راستای مسئولیت های اجتماعی مخابرات منطقه یزد و وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات،همایش یک روزه توانمندسازی بانوان درحوزه فناوری اطلاعات باحضور  300 نفر از بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:هدف ازبرگزاری این همایش آشنایی خانواده ها با فضاهای مجازی و آسیب های اینترنت و مصون سازی آنها با بالا بردن آگاهی و اطلاعات دربرابر این آسیب هاست .

فرشید قدیمی ازاساتید مخابرات ایران هم گفت:دراین همایش به بانوان آگاهی داده شد که ازچه شیوه ایی ازبستر امن فضای مجازی بهره ببرند تا کمتر آسیب ببینند .

قدیمی با بیان اینکه بانوان رکن اصلی خانواده هستند افزود:اگر بانوان اطلاعات کافی داشته باشند؛انتقال دهنده سریع و اطمینان بخشی برای اعضای خانواده خواهند بود.

وی گفت:اگر ما نسبت به آن چیزی که درفضای مجازی بهره می بریم با آگاهی ،ازتوانمندی ها موجود بهره ببریم کمتر درتهدیدات سارقانه و فضای هکرها واقع می شویم.

این همایش به همت مخابرات منطقه یزد ودر فرمانداری شهرستان میبد برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد فضای مجازی بانوان رکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی