Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات انتخابی نخبگان ورزشی(ووشو) 3و4آبانماه جاری در زاهدان برگزار می ‏شود.‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: مسابقات انتخابی نخبگان ورزشی(ووشو) 3و4آبانماه جاری و در ‏بخش تالو و ساندا و ویژه بانوان و آقایان 12تا15سال در زاهدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منتخبین این دوره از مسابقات به اولین دوره طرح استعدادیابی ونخبگان کشور اعزام خواهند شد، گفت: در این ‏مسابقات نوجوانان با وزن های 42؛45،48؛52و58کیلوگرم می توانند حضور داشته و با حریفان خود به رقابت بپردازند.‏
وی در ادامه خانه وشو سیستان و بلوچستان را محل برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: وزن کشی این مسابقات ‏پنج شنبه هفته جاری در خوابگاه ورزشی صالحین زاهدان برگزار خواهد شد.‏

انتهای پیام/‏

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل هلال جمعییت احمر استان کهگیلویه وبویراحمد درحاشیه برگزاری این آیین با بیان اینکه این بازی‌ها از ۲۷ تا ۳۱ فروردین برگزار شد، گفت: ۸ گروه خواهران از ۸ شهرستان در این مسابقات شرکت کردند که تیم کهگیلویه اول و گچساران و چرام به ترتیب دوم وسوم شدند.

فلاحی دوست افزود: مسابقات این تیم‌ها در رده برادران نیز در ۸ شهرستان برگزار که شهرستان بویراحمد اول و کهگیلویه وچرام نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح دادرس در ۱۰۰ مدرسه اجرا شد عنوان کرد: مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش در این طرح دانش آموزان را با آموزش‌های لازم ازجمله ایمنی، مخاطرات طبیعی، خود امدادی، دیگرامدادی، احیای قلبی، اطفاء حریق و آتش سوزی آشنا کردند.

وی درپایان گفت:یک تیم ازخواهران ویک تیم ازبرادران به مسابقات منطقه‌ای اعزام و تیم منتخب نیز به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود