Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال وقوع آتش سوزی در دو مسجد ایالت کوئیزلند استرالیا در سال ۲۰۱۵ میلادی پلیس این کشور به تازگی به مدارک جدیدی درباره این حادثه دست یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «thechronicle»  پلیس استرالیا از دو حادثه آتش سوزی که در ماه های ژانویه و آوریل 2015 میلادی در دو مسجد شهر توومبا واقع در ایالت کوئیزلند واقع شده اند، مدارک جدیدی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصاویر دوربین های امنیتی نشان می دهد که در 23 ژانویه 2015 میلادی فردی با کاپشن کلاه دار از بخش جنوبی وارد یکی از این مساجد شده و در ساعت 9 و 48 دقیقه آتش از داخل ساختمان آن مشاهده شده است.

 

پلیس همچنین بر اساس شواهد اعلام کرده است که آتش در یک ظرف پلاستیکی روشن شده است که سبب آسیب به کف ساختمان شده است.

 

در همین راستا، حادثه دوم در 17 آوریل 2015 میلادی به وقوع پیوسته و شکستن شیشه مسجد و آتش کشیدن آن خسارت های گسترده ای را به این مرکز وارد کرده است.

 

پلیس معتقد است که این دو حادثه آتش سوزی توسط یک فرد مهاجم انجام شده است و این دو آتش سوزی به هم مرتبط هستند.

 

بنابراین گزارش، آتش سوزی دو مسجد در این شهر استرالیا با محکومیت های زیادی همراه شد و وزیر کشور در آن زمان این حوادث را محکوم کرد و آن را شوک آور خواند.

 

همچنین وزیر کشور استرالیا از مردم خواسته بود کسانی که اطلاعاتی درباره این حوادث دارند به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین موکب اربعین کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مقام معظم رهبری مجلس دو مسجد استرالیا پلیس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار تهران، کوچه پرتوی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه به اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهن‌گری، برش و خم‌کاری آهن بود و به علت رنگرزی یک انبار رنگ حاوی مواد قابل اشتعال داشت، گفت: در یک نیم‌طبقه این کارگاه به وسعت ۵۰ متر که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده بود و درحال سرایت به طبقه پایین بود که توسط آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آسیبی به کسبه و همسایگان وارد نشده است.

کد خبر 846405 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارخانه‌ در قم | ویدئو
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت