Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ رشیدارده در این مراسم که اصلان کریمی مدیرامور شعب منطقه دو کشور بانک و حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در آن حضور داشتند ، با اشاره به بانک محور بودن اقتصاد ایران و خطیر بودن وظیفه سیستم بانکی خصوصا بانک ملی ایران در این شرایط گفت: نقش بانک ها در رشد و توسعه اقتصادی و تغییر سبک زندگی مردم بسیار مهم است و در این بین دولتمردان و آحاد جامعه از سیستم بانکی انتظارات ویژه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: وظیفه ذاتی بانک ملی ایران، ارائه خدمات مطلوب و در شان و منزلت مشتریان است، در عین حال همکاران باید به بحث مهم سودآوری نیز توجه داشته باشند که رسیدن به سودآوری همراه با خدمت منصفانه و مطلوب، ابزار ها و برنامه‌های خاص خود را می‌طلبد.

رشید ارده ادامه داد: پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط ،پرداخت تسهیلات خرد به آحاد جامعه به ویژه قشر کم‌‌‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه ،پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و همکاری با سازمان های حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره)و بهزیستی از جمله مسئولیت های مهم روسای شعب در شرایط حال حاضر است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یک رئیس شعبه موفق رئیس شعبه‌ای است که بتواند گردش پولی مناسب ایجاد نماید و در این مسیر از ابزارهایی همانند اعطای تسهیلات در قالب عقود مشارکتی به صورت کوتاه‌مدت بهره مناسب ببرد و به بحث فعالیت های کارمزد محور توجه ویژه داشته باشد.

مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: در شرایط حساس و مهم کنونی جامعه، نقش و مسئولیت مدیران بانک در عرصه درون سازمانی و برون سازمانی بسیار مهم است و گذر از این شرایط ،کار و تلاش جهادی و استفاده از همه نیروهای با انگیزه و مستعد را می‌طلبد.

وی بیان داشت: یکی از ضرورت‌های مهم در بحث اقتصاد مقاومتی و بسط این تفکر، توسعه کسب و کار و اشتغالزایی است که در این زمینه نقش بانک ملی ایران بسیار پررنگ و قابل توجه می‌باشد و ضرورت دارد از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کافی و وافی را ببریم.

کریمی با اشاره به تغییرات مدیران در سطح بانک افزود: این تغییرات با توجه به اهداف بلند مدتی که بانک ملی ایران در نظر دارد ،مرسوم و طبیعی بوده و هدف آن، خلق تجربیات جدید در بانک ملی ایران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در ادامه مراسم گفت: در سال 95 در بحث بسته‌های رونق تولید و اشتغالزایی با همت مجموعه نظام بانکی استان که در راس آن بانک ملی ایران قرار داشت، توانستیم رتبه اول را در کشور کسب کنیم.

حسن خیریان‌پور افزود:در سال 96 هم استان مازندران در اجرای بند "د" تبصره 16 قانون بودجه کشور در بخش مشاغل خانگی و خوداشتغالی ،100 درصد منابع خود را پرداخت کرد و بانک ملی ایران یکی از بانک های موفق در این زمینه بود که توانست 100درصد منابع خود را با همکاری نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کند.

وی در این مراسم به نمایندگی از استاندار با اهدای لوح تقدیر از خدمات اسلامیان رئیس سابق اداره امور شعب استان مازندران تقدیر و برای رشیدی رئیس جدید این اداره امور شعب ، آرزوی موفقیت کرد.

رییس سابق اداره امور شعب استان مازندران نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب در 33 ماه مسئولیت خود ارائه کرد.

تبیین برنامه‌های کاری برای پیشرفت و توسعه عملکرد این اداره امور شعب توسط رییس جدید این اداره امور شعب ،پایان بخش مراسم بود.
 
 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی منابع انسانی مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد