Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش خدمات پلیس مهاجرت و گذرنامه پایتخت در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند درباره عملکرد قرارگاه اربعین حسینی(ع) و خدمات ارائه شده پیرامون گذرنامه اظهارکرد: اخذ مدارک، ثبت در دبیرخانه، رفع نواقص، صدور گذرنامه، ارائه خدمات به مراجعان حضوری، خدمات به اتباع خارجی، رسیدگی به پرونده های مخدوش، انجام استعلام و رسیدگی به امور دانشجویان از جمله خدماتی است که در این ایام به شهروندان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به افزایش ارائه خدمات نسبت به روزهای عادی در این ایام، تصریح کرد: در مهرماه امسال اخذ مدارک در دفاتر خدمات الکترونیکی، ۹۳ درصد، اداره‌های تابعه گذرنامه ۷۵ درصد، ثبت نامه‌ها ۶۶ درصد، رفع نواقص ۸۸ درصد، پیگیری و تسریع صدور گذرنامه ۱۰۰ درصد و پیگیری‌های دیگر بین ۷۵ تا ۹۱ درصد افزایش داشته است.

هداوند با بیان اینکه معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در بخش‌های مختلف اداری، اقدام به ارائه خدمات مضاعف به زائران عتبات عالیات می کند، گفت:  این خدمات به صورت روزانه در مراکز دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی و ادارات معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اربعین 97 مهاجرت و گذرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در مراسم شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مسجد حمزه نخل پیرمرد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: عدم تبعیت از پیامبر (ص) باعث انحراف از مسیر اصلی دین و مبانی می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم زمانی رخ می‌دهد که مردم جامعه نسبت به همه مبانی بی‌تفاوت باشند و بیدارگری و تبیین در جامعه از بین رود.

حجت‌الاسلام کاظمی گفت: با معرفی و شناساندن افراد و شخصیت‌های اسلامی، مدل حکمرانی اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: مدل حکمرانی اسلامی توسط پیامبر و امیر المؤمنین ارائه شد و ما در مدل، حرف و محتوا در مذهب شیعه مشکلی نداریم؛ بلکه در ارائه آن به جامعه با مشکلاتی روبرو هستیم که مبنای به‌ درستی تبیین کنیم و مردم را دچار سرگردانی نکنیم و مدل حکمرانی واقعی در جامعه تحقق یابد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از راه‌های ارائه مدل حکمرانی اسلامی معرفی شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت حمزه سیدالشهدا و امامزاده عبدالعظیم حسنی و شناسایی دیگر افراد در طول تاریخ برای مردم است.
 
وی ادامه داد: اگر در نظام جمهوری اسلامی جوانان ما برای پیاده‌روی اربعین درگیر مسائلی مانند پاسپورت و غیره می‌شوند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند این افتخار جمهوری اسلامی است، و امیدها در جمهوری اسلامی به‌مراتب از نکات منفی بیشتر است.

امام‌جمعه پرند گفت: نسلی که امروز می‌تواند اسرائیل را نابود کند نسل رویش انقلاب است، این رویش که می‌تواند موشک و پهباد بسازد و از لایه‌های پدافندی عبور کند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا