Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جلسه امروز عصر این کمیسیون گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با حضور در جلسه کمیسیون به تشریح برنامه‌های کاری خود پرداخت.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر نفت با حضور در جلسه امروز عصر کمیسیون به سوال قاضی‌پور نماینده ارومیه پاسخ داد

وی افزود: در ادامه این جلسه آقای اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون حضور پیدا کرد و به تشریح برنامه‌های کاری خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس تاکید کرد: به دلیل اینکه تشریح برنامه‌های کاری اسلامی به طور خلاصه انجام شد، زمانی برای ارزیابی این برنامه‌ها در کمیسیون وجود نداشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: همچنین در این جلسه چندین ماده از طرح ساماندهی بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کمیسیون در جلسات آینده هم این طرح را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کوهکن نماینده مجلس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به نشست کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان محیط زیست گفت: جلسه‌ای با آقای سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست داشتیم و در این جلسه به این سازمان ماموریت دادیم تا به صورت هفتگی به مجلس گزارش ارائه دهد.   وی افزود: به سازمان محیط زیست اعلام کردیم برای اینکه بتوانیم عقب ماندگی‌های این حوزه را برطرف کنیم، بدون ارائه لایحه به مجلس، موضوع مورد نظر خود را به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهد تا مجلس خود در قالب طرح وارد عمل شده و موضوعاتی محیط زیستی را قانونی برطرف کند.

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند
  • اولین جلسه کمیته ریسک در سال ۱۴۰۳ برگزار شد