Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، سیده فاطمه شفیعی، دبیر اجرایی مرحله منطقه ای(شمال و شمال غرب کشور) مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان امروز، اول آبان در حاشیه سومین روز از برگزاری مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان که به مدت چهار روز در تالار حکمت دانشگاه گیلان در حال برگزاری است، اظهار کرد: مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور 12 تیم از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، مازندران و گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در سطح منطقه ای(شمال و شمال غرب کشور) امروز برگزار شد، تصریح کرد: گروه «شهید دیالمه» از استان مازندران به عنوان گروه موافق و «جدال احسن» از استان قزوین به عنوان گروه مخالف با موضوع «اظهارات متهمین اقتصادی باید کاملا علنی و بدون محدودیت به اطلاع عموم برسد» با یکدیگر به مناظره پرداختند که در پایان با نظر هیئت داوران، گروه «جدال احسن» برنده مناظره شد و به فینال مسابقات راه یافت.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان، از راهیابی گروه «شهید دیالمه» به مرحله رده بندی مسابقات خبر داد و گفت: تیم های اول، دوم و سوم به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

شفیعی اضافه کرد: مناظره دوم بین دو گروه «آراکین» از استان اردبیل به عنوان گروه موافق و «سردارجنگل» از استان گیلان به عنوان گروه مخالف با موضوع «پیروی از الگوهای جدید خانواده مدرن موجب شکاف نسلی در جامعه می شود» برگزار شد که با نظر هیئت داوران، گروه «سردار جنگل» توفیق راهیابی به مرحله نهایی را پیدا کرد و فردا برای کسب مقام اول این مرحله از مسابقات با گروه «جدال احسن» به مناظره خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه گروه «آراکین» برای صعود به مرحله کشوری باید با گروه «شهید دیالمه» مناظره کند، یادآور شد: فردا همزمان با آخرین روز از مسابقات گروه «آراکین» از اردبیل و گروه «شهید دیالمه» از مازندران برای مقام های سوم و چهارم و گروه «جدال احسن» از قزوین و گروه «سردار جنگل» از گیلان برای مقام های اول و دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

کد خبر 6085805

دیگر خبرها

  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس
  • دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند