Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@06:57:13 GMT

ساعت مچی ۳۳ میلیاردی کریستیانو رونالدو +عکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۷۱۲۶

ساعت مچی ۳۳ میلیاردی کریستیانو رونالدو +عکس

دور سوم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها تیم‌های منچستریونایتد  و یوونتوس از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد مقابل هم قرار می‌گیرند.

یکی از چهره‌های مورد توجه در بازی امشب «کریستیانو رونالدو» است؛ ستاره یوونتوس که این فرصت پیدا کرده تا در ورزشگاه تیم سابقش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو عصر دیروز در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود، آن هم در حالی که ساعتی بسیار گرانقیمت را به دست داشت و آن را در معرض دوربین‌های تلویزیونی و عکاسان قرار داد.

این ساعت که از ۴۲۴ قطعه الماس تشکیل شده، نزدیک به ۱.۸۵ میلیون پوند (بیش از ۳۳ میلیارد تومان) قیمت دارد.

اینستاگرام کریس رونالدو برادر کریستیانو رونالدو بهترین ساعت مچی ثروت کریستیانو رونالدو زندگینامه کریس رونالدو ساعت گرانقیمت ساعت لوکس ساعت مچی برند مارک دار گرانترین ساعت دنیا گرانترین ساعت سوئیسی لاکچری بودن یعنی چی ۱۳۹۷-۰۸-۰۱مدیر x

منبع: ساتین

کلیدواژه: اینستاگرام کریس رونالدو ساعت گرانقیمت ساعت لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه النصر به الهلال: این رکوردها بخاطر رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، الهلال شب گذشته در دیداری از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، موفق شد به لطف گل ثانیه های پایانی میشائیل دلگادو از سد ضمک گذشته و به روند فوق العاده خود ادامه دهد.

پیروزی الهلال در این بازی حرف وحدیث های زیادی به دنبال داشت و حتی اعتراض کوزمین سرمربی ضمک را نیز به دنبال داشت. کوزمین مدعی بود که الهلال در این بازی به کمک داور توانست برابر تیمش به پیروزی دست پیدا کند.

اخراج بازیکن ضمک در دقایق پایانی باعث شد تا الهلال بتواند گل پیروزی خود را در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند و به پیروزی های پیاپی خود ادامه دهد.

باشگاه النصر  که جدی‌ترین حریف الهلال برای قهرمانی در لیگ عربستان به شمار می اید به پیروزی اخیر الهلال واکنش نشان داد و در بیانیه ای نوشت: ما می دانیم و آنها هم می دانند و همه جهان هم می دانند. همه این اتفاقات به خاطر این است که کریستیانو رونالدو النصر را ترجیح داد.

منظور باشگاه النصر این است که بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر امتیازات ویژه و اضافی برای الهلال در نظر گرفته شده و همین دلیل پیروزی های پیاپی و صدرنشینی این تیم بوده است.

ژسوس پرتغالی سرمربی الهلال خیلی زود به این جنجال و حاشیه سازی ها برای تیمش واکنش نشان داد و گفت که چون در زمین حریفشان نمی‌شوند به دنبال حاشیه‌سازی برای تیمش هستند.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو به مادرید و برنابئو باز می‌گردد
  • رسمی؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو
  • (عکس) رونالدو و جورجینا در لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ
  • رونالدو و لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ (عکس)‏
  • بازیکنانی با بیشترین حقوق ماهیانه در دنیای فوتبال؛ کریستیانو رونالدو در صدر
  • کلاهبرداری خواهر رونالدو جنجال به پا کرد
  • پیاده‌روی کریستیانو رونالدو به همراه فرزندان در سواحل دریای سرخ در کشور عربستان / فیلم
  • کنایه النصر به الهلال: این رکوردها بخاطر رونالدو است
  • اولین روز کریستیانو رونالدو در مادرید / فیلم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی