Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, مجید مومنی گفت: تلاش کمیته امداد ارتقای وضعیت اقتصادی و معیشتی مددجویان از طریق ارتقای عقل معیشت و ایجاد ارزش افزوده در درآمد افراد تحت حمایت است.
وی در نشست کارشناسان اشتغال کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: سیاست این نهاد حمایت دائمی از خانوارهای نیازمند نیست بلکه کمیته امداد امام (ره) به عنوان یک اورژانس اجتماعی برای توانمندسازی، شکوفایی استعدادها، رشد ایمانی و اعتقادی مددجویان تحت حمایت برنامه ریزی و هدفگذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: ایجاد فرصت شغلی پایدار و ارتقای وضعیت اقتصادی خانواده نقش کلیدی در توانمند سازی آنان دارد و بستر لازم برای محرومیت زدایی را فراهم می سازد.
مومنی تأکید کرد: استعدادسنجی، مهارت آموزی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای پیش نیاز ضروری اجرای طرحهای اشتغال است و مشاغل متناسب با توانایی فرد متقاضی و نیاز جامعه اجرا شود.
وی اعلام کرد:
وی توضیح داد: مشاغل فاقد توجیه اقتصادی و یا مغایر با ضوابط به هیچ عنوان نباید در گروه پرداخت تسهیلات قرار بگیرند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به ارائه بسته‌های مختلف برای اشتغال زایی مددجویان خاطرنشان کرد: از کارشناسان اشتغال در شهرستان ها و بخش ها انتظار داریم بسته تشویقی را برای کارفرمایان و یا صاحبان کارگاه ها تشریح کنند.
مؤمنی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) استان قزوین این آمادگی را دارد حتی براساس نیاز کارفرمایان نیروها را آموزش دهد و برای کار مورد نظر و تخصصی کارفرما آماده کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اشتغال استان قزوین تسهیلات کمیته امداد فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم

هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاتم از بهره برداری پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منزل ۶۷ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال۱۴۰۳ خبر داد

وی اظهار داشت: ۱۲۰ پنل خورشیدی درشهرستان خاتم ازابتدای سالجاری د رحال نصب است که ۶۷پنل درروستای بختیاری نصب می‌شود.

هاشمی پور ادامه داد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرات گفت: این پنل‌ها باپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰میلیون تومان بابازپرداخت هفت ساله است که هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو وات در ساعت برق را دارد.

وی بیان کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به طور متوسط در سال اول دو میلیون تومان و بعد از ۵ سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

هاشمی افزود: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجو ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد بهره‌مند از طرح، آموزش لازم داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان