Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم گرامیداشت باشگاه سپاهان با حضور سرمربی تیم فوتبال این تیم برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، به مناسبت فرا رسیدن روز دوم آبان سالروز تاسیس باشگاه سپاهان توسط مرحوم حریری و روز جهانی شدن فوتبال سپاهان در سال ۲۰۰۷ صبح امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل، امیر قلعه‌نویی، کارکنان و جمعی از هواداران سپاهانی با حضور در جمع پرسنل باشگاه این روز را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مسعود تابش مدیرعامل باشگاه با بیان خاطراتی از مرحوم حریری بنیانگذار باشگاه سپاهان و موفقیت‌هایی که به نام سپاهان در این سال‌ها ثبت شده، گفت: سپاهان با کسب ۵ عنوان قهرمانی لیگ برتر، ۴ مقام قهرمانی جام حذفی، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان خاطراتی بسیار شیرین را برای مردم ایران، اصفهان و هواداران طلایی‌پوش رقم زده است.

امیر قلعه‌نویی هم با اشاره به روز‌های بیادماندنی که در سپاهان پشت سر گذاشته از همه مدیران سپاهان درخواست کرد تا به مانند همیشه حمایت‌های لازم را از تیم فوتبال انجام دهند تا سپاهان باز هم بتواند عناوین قهرمانی دیگری را به ویترین افتخارات خودش اضافه کند. در پایان هم کیک یادبودی به مناسبت این روز توسط افراد حاضر در مراسم بریده شد تا طلایی‌دلان یک روز کاملا سپاهانی را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان امیر قلعه نویی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود

 مراسم گرامیداشت روز ارتش و رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، تا ساعاتی دیگر در تهران و سایر استان‌های کشور آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود