Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: بیش از ۱۹ هزار زائر گلستانی در سامانه سماح برای حضور در راه‌پیمایی اربعین حسینی ثبت‌نام و روادید ۱۸ هزار و ۷۸۵ زائر اربعین صادر شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی میرقاسم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام بیش از 19 هزار گلستانی برای حضور در راه‌پیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: ثبت‌نام زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح از (5 مهر) و صدور روادید زائران از (15 مهر) آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان ثبت‌نام زائران تاکنون 19 هزار و 529 نفر از مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین(ع) و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

میرقاسم‌پور با اشاره به راه اندازی دفتر موقت سرکنسولگری عراق در مرکز استان، اظهارداشت: تاکنون برای 18 هزار و 785 نفر از زائران گلستانی روادید صادر شده است.

مدیر حج و زیارت استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به راه‌اندازی سرکنسولگری عراق در گلستان و صدور روادید برای استان‌های همجوار نیز، در روزهای اخیر برای 2 هزار و 231 گذرنامه مربوط به زائران استان خراسان شمالی و سمنان روادید صادر شده است.

مدیر حج و زیارت گلستان ادامه داد: ثبت نام زائران اربعین حسینی تا روز جمعه (4 آبان) در سامانه سماح ادامه دارد و 52 دفتر زیارتی ثابت و موقت نیز برای ارائه خدمات دایر است.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: ایران به تازگی عضو آزمایشگاه‌های بین المللی شد و مشمول این قانون قرار گرفت و کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی می‌توانند به ۱۱۰ کشور جهان صادر شوند.
او افزود: تا پیش از این صادر کنندگان باید برای دریافت نشان استاندارد کشور‌های مقصد ۲۰ روز تا یک ماه معطل می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج