Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@18:31:22 GMT

28 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اشتهارد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۷۸۷۷

به گزارش ایلنا، سرهنگ مصطفی جوکار با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به یک‌دستگاه تریلر تانکردار که در محور بوئین زهرا –اشتهارد در حال حرکت بود مظنون شدند.

وی گفت: ماموران بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر و در بازرسی از این خودرو، 28 هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه (گازوئیل) به ارزش تقریبی 550 میلیون ریال کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اشتهارد در ادامه گفت: طرح‌های پاکسازی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال حمایت از کالای ایرانی با جدیت در این شهرستان ادامه خواهد داشت و با اقتدار و همه توان با معضل قاچاق مبارزه می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرستان اشتهارد کشف گازوئیل قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی امیدیه از کشف انبار دپوی کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی‌پور اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی امیدیه با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس