Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، این بانک با توجه ویژه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی، از سال 1388 نسبت به برگزاری دوره های آموزشی یک روزه در قالب طرح های آموزشی "بانک پذیری کودکان و نوجوانان" اقدام کرده و همچنین از ابتدای سال 96 با طراحی شخصیت آب بان، ضمن آموزش کودکان و نوجوانان، زمینه آشنایی آنان با نحوه مدیریت منابع آب و استفاده بهینه از آن را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
شایان ذکر است در همین راستا از ابتدای سال تحصیلی 1397 تاکنون بانک کشاورزی ضمن حضور در مدارس سطح استان سیستان و بلوچستان به ویژه در مناطق روستایی، تعداد 4800 بسته هدیه نوشت افزار، با معرفی شخصیت آب بان به دانش آموزان استان اهدا کرده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توزیع بسته نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان در روز جاری بوده است.
حیدری افزود: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان از جمله از زاهدان ۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • هفته زمین پاک
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر