Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، رئیس هیئت پرورش اندام وبدنسازی مهاباد  گفت: مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با شرکت ۱۱۶ ورزشکار از ۱۱ استان، در ورزشگاه پیکان تهران برگزار شد که تیم شهرستان مهاباد به مقام سوم تیمی این مسابقات دست یافت.

حسن زاده افزود: در این مسابقات حمید کریمی، حسین رحیمی، حسین میرانداغ و میلاد صابونی مدال طلا و فرهاد رحیمی مدال نقره را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس هیئت پرورش اندام وبدنسازی مهاباد  اظهار داشت : در حاشیه مسابقات حمید کریمی در حرکت پرس سینه توانست با مهار وزنه ۱۹۰ کیلوگرم، ۳۵ کیلوگرم و در حرکت لیفت با مهار وزنه ۲۲۰ کیلوگرم،  ۴۰ کیلوگرم رکورد اتحادیه پاورلیفتینگ را در رده سنی بزرگسالان جابجا کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد کسب مقام سوم پاورلیفتینگ مسابقات قهرمانی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان