Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تعدادی از کارخانه‌جات وارد مذاکرده شده‌ایم که اسپانسر تیم‌های ورزشی ما شوند و در این زمینه ابتدا باید از ورزش‌های مدال‌آور شروع کرده و بعد این موضوع را به سایر رشته‌های ورزشی تعمیم دهیم. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی‌محمد احمدی عصر امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران اعزامی و مدال‌آوران استان کهگیلویه و بویراحمد در بازی‌های آسیایی 2018 با بیان اینکه دنیا الان ورزش را یک صنعت می‌داند که کارهای بسیاری می‌تواند انجام دهد اظهار داشت: با یک صنعت باید با مدیریت صنعتی و با دانش، علم و هنر برخورد کرد تا بتوانیم موفق شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توفیقات ورزشی استان در برهه کنونی تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های ما است و برای شناسایی سایر توانمندی‌ها باید یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته در چارچوب برنامه ششم توسعه برای استان برنامه پنج ساله تعریف کردیم که حوزه ورزش هم در این برنامه مورد توجه قرار گرفت.

احمدی بیان کرد: ما با جمعیتی جوانی که داریم و تقاضاهایی که برای ورزش در استان وجود دارد باید در حوزه زیرساخت‌های ورزشی، آموزشی و تجهیزات اعتبارات بیشتری هزینه کنیم اما منابع ما محدود است هر چند این منابع محدود سبب نشده که دست روی دست بگذاریم و کاری در حوزه ورزش انجام نشود.

وی با بیان اینکه ما در حوزه ورزش در جایگاه مطلوب نیستیم گفت: اگر چه نسبت به گذشته پیشرفت‌های زیادی داشتیم اما باید توان هیئت‌ها و سرانه‌های ورزشی و تجهیزات ما به سطح مطلوب برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ساماندهی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج باید تلاش کنیم، عنوان کرد: ساماندهی این ورزشگاه نیاز به اعتبارات دولتی ندارد بلکه نیاز به دلسوزی این مجموعه دارد.

احمدی ادامه داد: در بحث سالن‌های سرپوشیده در قاطبه روستاها و نواحی روستایی استان سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده است اما متناسب با پتانسیل‌های استان نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده هر جا دولت نفوذ پیدا کرده هزینه‌ها بیشتر می‌شود و تجربه دنیا می‌گوید که باید کار را به مردم بدهیم که این موضوع با تشویق‌های خوبی در قانون بودجه سال 97 دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون حدود 200 میلیارد تومان اعتبار برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی موجود است که می‌توانیم به سرمایه‌گذران پرداخت کنیم.

احمدی در بحث خودروهای موردنیاز هیئت‌های ورزشی هم گفت: به دلیل حوادث جاده‌ای که در گذشته برای دستگاه‌های اداری رخ داد دولت مصوب کرده که هیچ دستگاهی به جز دستگاه‌های امنیتی و انتظامی حق خودروداری و اتومبیل‌داری ندارد.

وی با بیان اینکه ما باید ابتدا ساختار ورزش را اصلاح کرده و اسپانسر خلق کنیم عنوان کرد: استان ما به لحاظ صنعتی بنیه قوی ندارد و جدیدا با تعدادی از کارخانه‌‌های وارد مذاکرده شده‌ایم که اسپانسر تیم‌های ورزشی ما شوند و در این زمینه ابتدا باید از ورزش‌های مدال‌آور شروع کرده و بعد این موضوع را به سایر رشته‌های ورزشی تعمیم دهیم.

انتهای پیام/ح

R41452/P1357/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای