Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@22:22:06 GMT

دیدار پرسپولیس و السد/ گزارش زنده

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۸۱۲۰

به گزارش عصر ایران پرسپولیس در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر است و در حالی به مصاف این تیم می‌رود که تنها به یک تساوی نیاز دارد تا جواز حضور در فینال را بدست بیاورد.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار به شرح زیر است:

دقیقه ۲: دو تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند اما پرسپولیس نخستین موقعیت خطرناک بازی را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نوراللهی در پشت محوطه جریمه السد صاحب توپ شد و اقدام به شوت‌زنی کرد اما به خاطر اینکه هنگام زدن شوت، سر خورد، ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳: عبدالکریم حسن، مدافع السد از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوت‌زنی کرد که با هوشیاری علیرضا بیرانوند این توپ مهار شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است

حسین امیرعبداللهیان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:

«فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.»

وی در این پیام افزوده است: «توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.»

امیرعبداللهیان در پیام تبریک خود خاطرنشان کرده است: «اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!