Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: این شناور به طول ۵۱ متر و عرض ۱۴ متر، آبخور ۷ متر و ظرفیت هزار و ۵۰۰ تن در سه سال و بدست متخصصان بومی با استفاده از فناوری‌های نو ساخته شده است.
خلیل قاسمی افزود: برای ساخت این شناور ۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این شناور قابلیت حمل انواع بار به مقصد کشور‌های حاشیه خلیج فارس، خلیج عدن و آفریقا دارد. دانش ساخت لنج سنتی خلیج فارس در سال 2011 به عنوان هشتمین اثر ناملموس ایرانی به ثبت جهانی رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لنج شناور کنگ هرمزگان لنگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • تصاویری از رژه یگان‌های زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش در خلیج فارس
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد