Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سالاری، مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان رودبار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش دو صحرا نوردی بین ۱۲۰دانش آموز دوره اول و دوم متوسطه در جاده توکل آباد به طول ۳ کیلومتر برگزار شد.

وی افزود: درپایان، در بخش دانش آموزان متوسطه اول، رسول پور کهنوج، مصیب سابقی و محمد شکری زاده به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری تصریح کرد: در بخش دانش آموزان متوسطه دوم نیز امیرحسین شهدادی، عبدالرضا ملایی و شیرزاد بامری مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی به برگزاری المپیاد دورن مدرسه ای در مدارس شهرستان رودبار جنوب نیز اشاره کرد و یادآور شد: این المپیاد در رشته های والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز و طناب کشی برگزار شد.

سالاری، المپیاد ورزشی را  فرصت ارزشمندی در راستای شناسایی استعدادها و پتانسیل دانش آموزان عنوان کرد و افزود: پویایی، شادابی و نشاط دانش آموزی از محورهای کلیدی این طرح ملی است که  در ایجاد مدرسه دوست داشتنی با رویکرد یادگیری مهارت های زندگی نقش مؤثری را ایفا می کند.

انتهای پیام/ب

برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در مدارس رودبار جنوب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آموزش یک رشته ورزشى

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستارى فرد به اولویت هاى معاونت تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، براى تحقق این مهم محتوا و کتاب هاى درسى کافى نیست لذا آموزش و مهارت آموزى یک رشته ورزشى برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وى گفت: براى سیر تحول در نظام آموزشى کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتواى مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌هاى مختلف باید در بخش‌هاى توانمندسازى معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم براى تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده ایم.

ستارى فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات براى تحقق ساحت هاى ٦ گانه تربیتى مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز میتوانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعى را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست