Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:22:32 GMT

تشریح عملکرد انقلاب همراه با تحلیل کمی و کیفی باشد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۸۲۹۲

تشریح عملکرد انقلاب همراه با تحلیل کمی و کیفی باشد

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشریح عملکرد، خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها از سوی دستگاه های اجرایی این استان همراه با تحلیل کمی و کیفی باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را «افتخار به گذشته و امید به آینده» دانست و اظهار داشت: برنامه های مورد نظر برای برگزاری در این استان به مناسبت 40 سالگی انقلاب به طرز باشکوه و مطلوب برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خواستار رصد دقیق فعالیت دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در مورد برگزاری برنامه های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.
آیت الله ملک حسینی افزود: شبهه ها و ابهامات ایجاد شده از سوی دشمنان در مورد خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب به نحو احسن پاسخ داده شود.
وی بر لزوم روشنگری و شفاف سازی هر چه بیشتر از سوی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با شبهه افکنی های استکبار جهانی به ویژه آمریکا در مورد نظام و انقلاب تأکید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 40 سالگی انقلاب بیانگر بلوغ، بالندگی و حرکت پرشتاب آن به سوی تعالی، پیشرفت و اقتدار روزافزون است.
علی محمد احمدی اظهار داشت: برگزاری برنامه های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد باید متفاوت از بزرگداشت های رایج در دیگر ایام سال باشد.
وی افزود: عظمت، خدمات و دستاوردهای انقلاب در 40 سالگی پیروزی آن از سوی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بدون نگاه های سیاسی و جناحی ارائه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مخاطب شناسی و بالا بودن قدرت پاسخگویی مدیران اجرایی این استان به پرسش های مطرح شده از سوی قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان در مورد خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب مهم و ضروری است.
احمدی عنوان کرد: ساده زیستی، کار جهادی و خدمت صادقانه و خالصانه مسئولان اجرایی به مردم جزو بهترین روش ها برای بیان خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب است.
وی خواستار نوآوری در برگزاری برنامه های مربوط به 40 سالگی پیروزی انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد شد و ابراز داشت: چنانچه بیان خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب از زبان مردم و یا با کمک ابزارهای مختلف هنری انجام شود اثربخش تر از اعلام آن از سوی مدیران اجرایی خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 23 کارگروه زیرمجموعه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و باید تقویمی از نشست های این کارگروه ها تهیه و به طور مستمر ارائه شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: این کارگروه ها اقدام به برگزاری برنامه های تبیینی و تشریحی در مورد خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تا قبل از ایام الله دهه فجر امسال کنند.
وی افزود: روزهای نزدیک به دهه فجر امسال نیز برنامه های تهییجی برای حضور گسترده قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در آیین های مربوط به 40 سالگی پیروزی انقلاب از سوی این کارگروه ها برگزار شود.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در مورد 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و انعکاس رسانه ای عملکرد دستگاه های اجرایی استان در این زمینه مدنظر باشد.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چهل سالگي پيروزي انقلاب نماينده ولي فقيه كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر