Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:49:24 GMT

تماس تلفنی اردوغان با خانواده خاشقجی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۸۲۹۵

تماس تلفنی اردوغان با خانواده خاشقجی

رئیس‌جمهور ترکیه تلفنی با خانواده جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی گفت‎وگو کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رویترز به نقل از برخی منابع اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه با خانواده جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی تلفنی گفت‌وگو و فوت وی را به آنها تسلیت گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان سعودی بامداد شنبه، (28 مهرماه) 18 روز بعد از ناپدید شدن خاشقجی در پی ورود به سفارت سعودی در استانبول کشته شدن او را تأیید کرد. روایت ریاض درباره اینکه او چگونه کشته شده با تردیدهای جدی در دنیا رو به رو شده  و حتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا هم بعد از تأیید اولیه از آن عقب‌نشینی کرده است.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

طبق اعلام این وزارتخانه، البوسعیدی و امیرعبداللهیان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت