Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:20:49 GMT

فرماندار مراوه‌تپه معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۸۳۹۵

فرماندار مراوه‌تپه معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراوه‌تپه، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مراوه‌تپه، یاز مراد کوسه غراوی به‌عنوان فرماندار جدید معرفی و از خدمات اسماعیل تاجی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.

احسان مکتبی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مراوه‌تپه اظهار کرد: فرماندار جدید مراوه‌تپه توجه خاص و جدی برای حفظ و نگهداری و ارتقاء فرهنگ قوم ترکمن داشته باشد و باید سنت‌های اقوام مختلف حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منابع در حاکمیت محدود است و شرایط اقتصادی کنونی خوب نیست و مدیران باید با لبخند بر لب، ارباب‌رجوع و مردم را به آینده امیدوار کنند و اگر نمی‌توانیم کاری برای مردم انجام دهیم حداقل برخورد خوبی با مردم داشته باشیم.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان تصریح کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و به ما اختیار مدیریت دادند و ما را در استخدام خود درآوردند، پس ما باید به مردم خدمت کرده و خدمتگزار آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: برای ما مدیران در دوره این دولت، هیچ تفاوتی بین فرزند ایران‌زمین در نقاط مرزی و بهترین نقطه پایتخت وجود ندارد و به لحاظ اینکه فرزند ایران‌زمین مرز در منطقه محروم واقع است، برای خدمت‌رسانی اولویت دارد.

مکتبی گفت: توجه به زنان و جوانان و فعالان فرهنگی، دینی، سیاسی، در هر حوزه‌ای که متمایز فکر می‌کنند باید موردتوجه فرماندار جدید واقع شود تا با همکاری مردم، بتوانیم مشکلات این منطقه مرزی را در لایه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و غیره حل کنیم.

اسماعیل تاجی، فرماندار سابق مراوه‌تپه هم در این مراسم اظهار کرد: آسفالت مسیر جاده همت‌آباد به مراوه‌تپه بااعتبار 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به اتمام رسیده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

یاز مراد کوسه غراوی فرماندار جدید شهرستان مراوه‌تپه در این مراسم گفت: دین‌داری، ولایتمداری و صداقت مردم مراوه‌تپه از ویژگی‌های خدمت در این شهرستان است.

فرماندار جدید مراوه‌تپه به کسب رتبه برتر این شهرستان در پرداخت زکات اشاره کرد و گفت: این موضوع از ویژگی‌های برتر دین‌داری، ولایتمداری، صداقت و همراهی مردم شهرستان مراوه‌تپه است.

کد خبر 4439080

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان مراسم تودیع و معارفه مراوه تپه اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دز طغیان کرد + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد خبر 849173 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم باران رودخانه استان خوزستان

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد