Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از بی بی سی، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلستان طی سخنانی در نشست ویژه پارلمان این کشور پیرامون جمال خاشقجی، ادعای عربستان سعودی مبنی بر کشته شدن این روزنامه نگار در درگیری را باورکردنی ندانست.

وی ضمن محکوم کردن کشته شدن خاشقجی و تاکید بر لزوم مؤاخذه مسئولان آن، اظهار داشت:

«خاشقجی توسط جاسوسان دولتی که ما با آن رابطه نزدیکی داریم کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه در یک درگیری کشته شد توضیح قابل قبولی نیست. اقدامات انگلستان منوط به پذیرفتنی بودن اظهارات نهایی مقامات عربستان سعودی و اعتماد به تکرار نشدن چنین اقداماتی خواهد بود.

چه کسی دستور اعزام 15 مقام سعودی از عربستان به استانبول را صادر کرد. ریاض چه زمانی از فوت خاشقجی مطلع شد؟ چرا ورود بازرسان به کنسولگری به تعویق انداخته شد؟ جسد خاشقجی کجاست؟ چرا عربستان مرگ خاشقجی را 17 روز بعد اعلام کرد؟

روابط نیرومندی میان انگلستان و عربستان در زمینه های تجاری و دفاعی وجود دارد. لذا انگلستان درباره این موضوع محتاط خواهد بود. اما اگر اخبار وحشتناکی که می خوانیم واقعیت داشته باشد مغایر ارزش های ما خواهد بود، ما نیز مطابق آن حرکت خواهیم کرد.»

عربستان سعودی در بیانیه‌ای که بامداد روز شنبه گذشته منتشر کرد، کشته شدن جمال خاشقجی در داخل کنسولگری این کشور در استانبول را تأیید کرد. دادستان کل عربستان سعودی در این بیانیه مدعی شد خاشقجی بعد از "درگیری" با چند نفر داخل ساختمان کنسولگری "فوت" کرده است و 18 شهروند سعودی در ارتباط با این حادثه بازداشت شده‌اند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جرمی هانت انگلستان پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیل فودن: جود بلینگام هدیه‌ای از جانب خداست؛ انگلستان به او در بهترین حالت‌اش نیاز دارد

ستاره جوان منچسترسیتی می‌گوید تا به الان هیچکس را در سن و سال بلینگام تا به این اندازه بالغ ندیدم.

طرفداری | فیل فودن، ستاره منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس، در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه دیلی میل، درباره هم‌تیمی جوان خود در تیم ملی، جود بلینگام، صحبت کرده و از او به عنوان "هدیه‌ای الهی" برای فوتبال انگلیس یاد کرده است.

فودن که در فصل گذشته طعم شیرین سه‌گانه را با منچسترسیتی چشیده و این فصل هم یکی از بهترین‌های سیتیزن‌ها بوده، معتقد است بلینگام "هدیه‌ای الهی" است و او را برای موفقیت انگلیس در یورو ۲۰۲۴ حیاتی می‌داند. ستاره جوان سه‌شیرها در مورد جود بلینگام می‌گوید:

من تا به حال هیچکس را به این اندازه بالغ در این سن و سال ندیده‌ام. فکر می‌کنم جود با فیزیک بدنی‌ فوق‌العاده‌ای که دارد، هدیه‌ای الهی‌ست و این ویژگی را هم از خداوند هدیه گرفته است. ما واقعاً به او در بهترین حالت‌اش نیاز داریم.

بلینگام در اولین فصل حضورش در رئال مادرید تاکنون ۲۰ گل به ثمر رسانده و به سرعت به یکی از بازیکنان کلیدی رئالی‌ها و تیم ملی انگلیس تبدیل شده است. ستاره لوس بلانکوس در یورو 2024، 21 ساله می‌شود، تقریبا همان سنی که فودن در فینال این رقابت‌ها سه سال پیش به همراه انگلیس بود. فودن به دلیل مصدومیتی ناگوار بازی فینال مقابل ایتالیا در ومبلی را از دست داد. او در این مورد می‌گوید:

واقعاً دیوانه‌کننده بود. من روز قبل از فینال بعد از تمرین به خانه می‌رفتم. یکی از بچه‌ها توپ را به من پاس داد و من سعی کردم با یک حرکت نمایشی آن را کنترل کنم، اما ناگهان پایی که روی زمین بود صدا داد و من فهمیدم که مصدوم شده‌ام. دیگر نمی‌توانستم راه بروم. ویران‌کننده بود.

به یاد دارم که گرت ساوتگیت با من صحبت کرد و من فقط گریه می‌کردم. حتی نمی‌توانستم حرف بزنم. خیلی ناراحت بودم. از آن روز، درس عبرت گرفتم. الان بعد از تمرین سعی می‌کنم زیاد حرکات نمایشی انجام ندهم. مربیان احتمالاً به شما می‌گویند که من دروغ می‌گویم، اما آن اتفاق، واقعاً من را بیدار کرد.

انگلیس در یورو ۲۰۲۴ در گروه C با اسلوونی، دانمارک و صربستان رقابت خواهد کرد. فودن که ۳۳ بازی و ۴ گل ملی در کارنامه خود دارد، امیدوار است که در این تورنمنت بدرخشد و به انگلیس برای رسیدن به قهرمانی کمک کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • فیل فودن: جود بلینگام هدیه‌ای از جانب خداست؛ انگلستان به او در بهترین حالت‌اش نیاز دارد
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • کشف پُرجرم‌ترین سیاهچاله ستاره‌ای با جرمی ۳۳ برابر خورشید!
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه