Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@11:44:38 GMT

زنگ قرآن مدارس در رادیو قرآن

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۸۵۲۸

زنگ قرآن مدارس در رادیو قرآن

به گزارش ایکنا؛ برنامه زنگ قرآن با محتوای «۳۳ برنامه، ۱۵ دقیقه‌ای» هر روز ساعت 8:45 صبح از سوی رادیو قرآن به سمع و نظر مخاطبان این رادیو می‌رسد.
این برنامه که با جامعه هدف آموزگاران پایه سوم ابتدایی، والدین، دانش آموزان و معلمان قرآن برپا می‌شود، با تدریس مؤلفان کتاب درسی قرآن مسعود وکیل، سید‌مهدی سیف و رضا نباتی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود, تکرار این برنامه ساعت ۱۸:۱۵ پخش می‌شود. برنامه فوق از امروز، اول آبان‌ماه تا 13 آذرماه پخش شد. همچنین برنامه 33 روزه آموزش روخواني قرآن در 63 هزار مدرسه ابتدايی با حضور بیش از یک میلیون و 200 هزار دانش‌آموز و با همت ۷۰ هزار آموزگار پایه سوم ابتدایی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی زنگ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس