Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: سهم کرمانشاه از صادرات به کشور عراق از نظر ارزشی ۳۳ درصد است. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، خلیل حیدری در نشست خبری که امروز در اتاق بازگانی کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه میزان صادرات از گمرکات استان طی امسال از نظر ارزش 46 درصد و از نظر وزنی 28 درصد افزایش یافته است اظهار داشت: در این مدت یک میلیارد و 633 میلیون دلار کالا با وزن سه میلیون و 369 هزار تن از مرزهای استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه در این مدت بیشترین میزان صادرات از مرز سومار انجام شده است گفت: کالاها از استان کرمانشاه به 35 کشور از حمله عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان و امارات صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماه امسال 781 نوع کالا از مرزهای استان خارج شدن است افزود: کل کالاهای تولیدی استان که از کشور خارج شده از نظر وزنی 19 درصد افزایش و از نظر ارزشی یک درصد کاهش یافته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: کل کالاهای اظهار شده از استان از نظر وزنی سه درصد کاهش و از نظر ارزشی سه درصد افزایش یافته است.

حیدری با بیان اینکه ارزش اقلام صادراتی تولیدی استان طی امسال 210 میلیون دلار بوده است گفت: میزان صادرات انجام شده در مرز سومار 657 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی 64 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام /ح

R41380/P1357/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز ۵ کشور اول مقصد کالا‌های صادراتی گمرکات مازندران در سال ۱۴۰۲ بوده، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

امیرجمشیدی، کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

او اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۲، ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا از مبدا پاکستان از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی طی فروردین ماه سال‌جاری به پاکستان گفت: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد