Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - علیرضا بیرانوند در دقایق پایانی نیمه اول با یک سوپر واکنش اجازه نداد شبی تلخ برای 100 هزار طرفدار حاضر در آزادی رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در دقایق پایانی نیمه اول بازی پرسپولیس و السد با یک سوپرواکنش توانست جلوی علی هیدوس را بگیرد تا قرمزها دو بر صفر عقب نیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توانست با این حرکت پرسپولیس را در این بازی سخت نگه دارد.

بیرانوند که در مصاحبه ای با فوتبال برتر درست قبل از بازی گفت تصمیم گرفتم یک نیم فصل در پرسپولیس بمانم تا تیم محرومیتش را تمام کند، با این واکنش بزرگش اگر بتواند قرمزها را به فینال برساند، محبوب‌تر از همیشه خواهد بود و «بیرو» بیش از همه سال های اخیر می شود همان که قرمزها مفتخرند به داشتنش در چارچوب دروازه شان.

43258

کلید واژه‌ها : علیرضا بیرانوند - لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بدون تردید استقلال تیم شایسته‌ای بوده که در فاصله ۶‌هفته به پایان مسابقات لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد. نمی‌شود بدون لیاقت مدت طولانی در چنین جایگاهی ماند. آبی‌ها از ابتدای فصل روح مبارزه و جنگجویی خود را نشان داده‌اند و در کنار آن به لطف تدابیر کادرفنی، امتیازات خوبی جمع کرده‌اند. با این حال پرسپولیس هم فاصله بعید و عجیبی با رقیب سنتی ندارد و با یک امتیاز کمتر، لغزش آبی‌ها را انتظار می‌کشد. هم‌اکنون ابتکار عمل در دست سرخ‌ها نیست و این مسئله غیراز نتایج خوب استقلال، به گاف‌های بی‌موقع قرمز‌ها هم مربوط می‌شود.

پرسپولیس در برخی مسابقاتی که نبرده، جای افسوس چندانی نداشته است؛ ازجمله تساوی برابر ملوان و ذوب‌آهن در دور رفت یا باخت به سپاهانی که در نقش جهان تیم برتر میدان بود. با این حال حداقل ۴‌بازی خیلی مفت از دست قرمز‌ها رفت؛ ۴‌دیداری که کسب امتیازات کامل در هر کدام از آن‌ها می‌توانست سرنوشت تیم را تغییر بدهد.

نفت آبادان؛ فاجعه کامل

بعد از یک مساوی ناامیدکننده در انزلی و در روزی که پرسپولیس کم‌موقعیت‌ترین بازی کل فصلش را انجام داد، سرخ‌ها چاره‌ای جز بردن نفت در زمین خانگی خود نداشتند، اما ابتدا با گل علی یوسف عراقی غافلگیر شدند. فشار پرسپولیس در نیمه اول به جایی نرسید، اما اواخر این وقت حسین سنگرگیر از تیم مهمان اخراج شد تا طلایی‌پوشان یک نیمه کامل ۱۰‌نفره بازی کنند. پرسپولیس بی‌محابا فشار آورد و تا دقیقه‌۷۵ موفق شد توسط محمد عمری و گئورگی گولسیانی ۲‌گل بزند، اما قرمز‌ها بازی را رها کردند تا آخرین توپ مسابقه با اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر وارد دروازه آن‌ها شود؛ یک گل‌به‌خودی تلخ، تقاص تیمی که بازی را تمام‌شده تلقی کرد.

استقلال خوزستان؛ باری به هر جهت

یکی از سهل‌انگارترین نسخه‌های پرسپولیس این فصل، هفته سیزدهم در بازی برابر استقلال خوزستان اکران شد. در روزی که استقلال با ۴‌گل در ورزشگاه آزادی نساجی را شکست داد، سرخپوشان در اهواز به یک امتیاز بسنده کردند. این‌بار هم تیم حریف با گل زودهنگام جواد آقایی‌پور جلو افتاد، باز پرسپولیس کلی تقلا کرد تا با گل محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی کار را مساوی کند، اما باز هم قرمز‌ها درس نگرفتند و یک گل آسان دیگر از آقایی‌پور خوردند تا گل نبیل باهویی فقط مانع از شکست آن‌ها شود. آن ۲ امتیاز هم خیلی ساده از کف رفت.

مس رفسنجان؛ اوج بی‌خیالی

آخرین بازی نیم‌فصل اول، آخرین بازی یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس هم بود؛ نمایشی از بی‌خیالی و بی‌تفاوتی مرگبار. در روز‌هایی که مس رفسنجان بدترین نتایج ممکن را می‌گرفت و حتی تکلیف کادرفنی‌اش هم به درستی مشخص نبود، پرسپولیس خیلی راحت برابر این تیم متوقف شد. قرمز‌ها در آخرین دقایق نیمه اول با گل شهاب زاهدی جلو افتادند، اما شیمبا در نخستین دقایق نیمه دوم از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در ادامه مسابقه هم واقعا برنامه و تلاش مشخصی از سرخپوشان دیده نشد.

آلومینیوم؛ نه‌چندان عادلانه

این یکی مربوط به دوران اوسمار ویرا بود. در نخستین بازی دور برگشت، پرسپولیس بعد از یک نیمه متعادل، در نیمه دوم شروع کرد به فشار آوردن روی دروازه آلومینیوم و موقعیت‌های خوبی هم به‌وجود آورد. در شرایطی که هر لحظه احتمال گل زدن پرسپولیس وجود داشت، اشتباه علیرضا بیرانوند باعث شد امیر نوری از ۴۰‌متری دروازه سرخپوشان را باز کند. نتیجه این مسابقه از نظر فوتبالی چندان عادلانه نبود و حالا روشن می‌شود شاید حتی ثبت یک تساوی در اراک هم می‌توانست خیلی به قرمز‌ها کمک کند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک