Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:03:02 GMT

سه دستگاه تصفیه آب به سیستان و بلوچستان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۸۷۰۵

سه دستگاه تصفیه آب به سیستان و بلوچستان اهدا شد

زاهدان - ایرنا - 2 دستگاه تصفیه آب به منطقه سیستان و یک دستگاه به شهرستان خاش از سوی بنیاد حامیان بدون مرز کودکان بی سرپرست کشور کانادا با همکاری هلال احمر سیستان و بلوچستان اهدا شد.

مدیر مسئول بنیاد حامیان بدون مرز کودکان بی سرپرست کانادا در حاشیه اهدا این 2 دستگاه تصفیه آب در زابل به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بنیاد حدود یک سال و نیم فعالیت خودش را در واحد تورنتو کشور کانادا آغاز و با حضور در کشور ایران به استان های کرمان، کرمانشاه و سیستان وبلوچستان خدمات خیری ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رویا شریف زاد افزود: با شرایط بحرانی منطقه سیستان که از سوی رسانه های اطلاع رسانی شده بود نماینده این بنیاد 2 ماه قبل به سیستان و بلوچستان اعزام و از نزدیک شرایط را مورد بررسی قرار داد.
وی اظهار داشت: سیستان یک منطقه بحران زده است و کودکان این منطقه مشکلات زیادی دارند.
مدیر مسئول بنیاد حامیان بدون مرز کودکان بی سرپرست کانادا ادامه داد: 2 دستگاه تصفیه آب به شهرستان نیمروز و یک دستگاه به خاش از سوی بنیاد حامیان بدون مرز کودکان بی سرپرست اهدا شد که افزون بر هشت هزار خانوار را زیر پوشش قرار می دهد.
وی تاکید کرد: این بنیاد در مناطق زلزله زده کرمانشاه 53 کانکس مسکونی و 12 کانکس بهداشتی اهدا و با ایجاد کارگاه خیاطی برای خانواده های بی سرپرست اشتغال ایجاده کرده است.
شریف زاد ادامه داد: بنیاد حامیان بدون مرز کودکان بی سرپرست کانادا نیز با حضور در مناطق کپرنشین کرمان فعالیت های گسترده ای در زمینه ایجاد چاه آب آشامیدنی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام داشته است.
رئیس جمعیت هلال احمر نیمروز نیز گفت: شماری از اعضای بنیاد حامیان بدون مرز کودکان بی سرپرست واحد تورنتو کانادا امروز با حضور در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان از روستاهای متاثر از خشکسالی دیدن کردند.
محمد کرمی زاده افزود: این بیناد در شهرستان نیمروز 2 دستگاه تصفیه آب، 100 بسته نوشت افزار و 750 پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد ریال اهدا کرد.
7317**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بنياد خيريه نيمروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا