Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امسال در شهرداری مشهد تلاش می شود تا تعاملات اجتماعی شهروندان افزایش یابد بنابراین شهرداری مشهد برخلاف سال های گذشته دیگر متصدی نخواهد بود و نقش تسهیل گری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، هادی بختیاری ظهر امروز(۱آبان) در نشست خبری برنامه دهه آخر صفر۱۴۴۰ با اشاره به اینکه همه ما شیعه و پیرو ائمه (علیهم السلام) هستیم و افتخار مجاور و همسایگی علی بن موسی الرضا (ع) را داریم، مشهدی‌ها همواره تلاش کرده‌اند بهترین میزبانی را از زائران امام مهربانی ها (علیه السلام) به عمل بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود:هویت اصلی و بارز این شهرافتخار میزبانی از زائران امام هشتم(عالیه السلام) است که موضوع فرهنگ، محوری‌ترین موضوعی این میزبانی است. تسهیل‌گری، فراهم‌سازی تسهیلات و ایجاد زمینه‌های ارتباطی مناسب برای شهروندان، بخشی از اقدامات ما در دهه آخر صفر است.

 

وی با بیان این که عیار اجتماعی به تعاملات و میزان مشارکت اجتماعی و دگر خواهی مردم بستگی دارد گفت: این موضوع در سال های اخیر کاهش داشته است به گونه ای که همه می دانیم تعاملات اجتماعی و عیار جامعه ما مقدمه جامعه‌پذیری و مدیریت هنجارها است و باید در مناسبت‌های مختلف تلاش شود تا شهروندان در کنار یکدیگر به کار گروهی و جمعی بپردازند.

 

بختیاری با اشاره به این که میزان تعلق هر فرد و جامعه ای به محیط، رابطه مستقیم با میزان تعاملات فرد یا جامعه با دیگران دارد افزود:امسال در شهرداری مشهد تلاش می شود تا تعاملات اجتماعی شهروندان افزایش یابد هم چنین اگر فعالیت‌های اجتماعی مبنی بر حضور خود مردم و فعالیت‌های آنان نباشد، کار بیهوده خواهد شد بنابراین شهرداری مشهد برخلاف سال های گذشته دیگر متصدی نخواهد بود و نقش تسهیل گری خواهد داشت.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین موکب اربعین مجلس کانون های مساجد موکب شورای شهر تهران کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه پایانی ماه صفر اعلام برنامه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،محمد امین افزود: این طرح علاوه بر اینکه بلوار قائم شمالی را به بلوار احمدی جنوبی و بزرگراه رحمت متصل می‌کند،  زمینه دسترسی  بهتر  کمربندی شیراز به حرم شاهچراغ (ع) و بافت تاریخی شهر را هم فراهم می کند.
امین اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، اما یکی از مشکلات فرا روی ما در این طرح انتقال تیر‌های برق فشار قوی است که این موضوع در شورای تامین مطرح شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق در صورت جابه‌جا نکردن تیر‌های برق فشار قوی، این پروژه تا ۵ ماه به عقب می فتد. 
وی یکی از طرح‌های مهم در شهرداری منطقه ۵  را ساماندهی کمربندی جنوبی شیراز اعلام کرد و گفت: این طرح شامل ایمن‌سازی و دسترسی ایمن به کمربندی، نصب دوربین‌های کنترل و نظارت بر سرعت، اصلاح هندسی، اجرای نیوجرسی و  نصب تابلو‌های راهنمایی است که امیدواریم این پروژه هم تا پایان سال افتتاح شود.
امین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تقاطع‌های غیر همسطح شیراز که هم‌اکنون در منطقه ۵ شهرداری در حال اجراست، مربوط به تقاطع نواب به کمربندی است که بخش نخست آن یعنی پل شماره یک از بلوار احمد بن موسی به کمربندی چندی قبل رونمایی شد و کل پروژه هم تا پایان سال به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • ثبت‌ نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو رایگان شد