Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان جنوبی،  شهرداری بیرجند گفت: عملیات زیباسازی بلوار شهید خلیل طهماسبی حدفاصل بلوار مدرس تا بلوار آیت ا... غفاری با هدف زیباسازی شهر، اصلاح سیستم آبیاری از سنتی به سیستم آبیاری نوین، کاهش مصرف آب، استفاده از گونه های درخت، درختچه و گل و گیاه اجرا شد و به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد علی جاوید با بیان اینکه عملیات زیباسازی این بلوار به طول هزار و 300 متر و با هزینه ای بالغ بر 287 میلیون تومان اجرا شده، افزود: در این بلوار دو هزار و 400 متر طول جدول گذاری و هزار و  440 متر مربع موزائیک فرش  انجام شده است.
وی اجرای جدول گذاری با سنگ سفید جدولی، موزائیک فرش ، تاسیسات آب و برق به همراه سیستم آبیاری نوین و کاشت گل و درختچه را از جمله اقدامات دیگر شهرداری برای زیباسازی بلوار شهید خلیل طهماسبی اعلام کرد.

شهردار بیرجند همچنین از ایجاد 166 باکس در این بلوار خبر داد و گفت: گل و درختچه هایی همچون سرو کامیس نوکدار، داوودی، شمشاد و پالم با هزینه 7 میلیون و 725 هزار تومان در این بلوار کاشته شده است. 
محمد علی جاوید هزینه اجرای تاسیسات آب و برق در بلوار شهید خلیل طهماسبی را بیش از  39 میلیون تومان عنوان کرد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اتمام عملیات زیباسازی بلوار شهرداری بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول تراکتور به فولاد + فیلم

شجاع خلیل‌زاده با شوت برگردان گل اول تراکتور را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت برگردان خلیل‌زاده از روی ضربه کرنر گل اول تراکتور را رقم زد.

گل اول تراکتور به فولاد کد خبر 751226

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش