Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, در این نمایشگاه بیش از ۶۰ شرکت کننده از استان‌های تهران، قزوین، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی و همچنین نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور‌های اسپانیا، آلمان، آمریکا، چین، سوئد و ایتالیا آخرین تولیدات خود را ارائه کرده اند.
شرکت کنندگان تولیدات خود در زمینه های محصولات دامی، گوساله شیری و گوشتی، سیستم‌های توزین صنعت دام و طیور، تولید گوشت مرغ و جوجه یکروزه و سیستم‌های اتوماسیون مرغداری و دامداری، تولید و عرضه عسل و فرآورده‌های زنبور عسل، خوراک مورد نیاز صنایع دامپروری و مرغداری، مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور، دامپزشکی، واکسن‌های دامی و ضدعفونی کننده ها، دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، ژنتیک و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، تجهیزات وماشین آلات و ادوات دامپروری به نمایش گذاشته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، بازاریابی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته تا چهارم آبان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان بازدید کنندگان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمایشگاه دام طیور استان قزوین دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان